[bug] "Betalen" knop wordt gezien als plus artikel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik heb al een paar keer op de pagina gesnuffeld om een abonnement af te sluiten maar de pagina werkte niet helemaal goed. Niet heel vreemd omdat ik nogal wat plugins draai maar bij gebrek aan zin om het uit te zoeken, pagina maar weer gesloten > geen abonnement.
Nu alle trackers (op usabilla na) van de website verdwenen zijn, maar eens wat meer moeite besteed.

Het blijkt dat de "Betalen" knop de class "plus" heeft en daardoor zit mijn custom CSS (deze) in de weg. :|

Nu snap ik dat jullie geen ondersteuning geven op Custom CSS maar wellicht is het toch wel handig om in dit geval die class van het element te halen, ik ben vast niet de enige die om deze reden is afgehaakt. Sowieso klopt die class volgens mij semantisch niet helemaal. Hij wordt gebruikt om een kleurtje te geven maar de knop heeft niets met 'plus' te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maar het eerste deel van die snippet verwijdert toch de abo-button? Het staat er ook bij.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Abbo button op de homepage om precies te zijn. Bij-effect is dat de hele abbo-pagina zelf prima werkt maar dat de "betalen" knop zelf ook verdwijnt. Van mij hoeft het niet aangepast te worden, is alleen een heads-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De ahonnementen zelf zijn kleur-gecodeerd; blauw voor Hero, geel voor Plus en paars voor Elite; in die zin is de class 'plus' volgens mij juist wel semantisch, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een class="yellow".

De ervaring leert dat dingen blokkeren risico op dingen 'stukmaken' met zich meebrengt, en vaak op manieren die we vantevoren ook niet of nauwelijks kunnen voorspellen.

Ik ben dus bang dat dit niet iets is waar we actief rekening mee kunnen houden, buiten de vraag of we dat ook wel moeten willen; voor ons is de Plus-propositie namelijk wel erg belangrijk (juist ter compensatie van de schade die we ondervinden van die tools die ook dingen blokkeren), en hoewel we custom-css-snippets die alles wat met Plus te maken heeft proberen te verbergen niet zullen verbieden zijn we daar natuurlijk ook niet echt blij mee.

Intentionally left blank