Gezocht: 1000R curved monitor - 32"

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenRave
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-07 19:59
Hi mede-tweakers,

Hopelijk kunnen jullie met helpen met het volgende. Ik ben al enige tijd op zoek naar een nieuwe monitor maar ik word helemaal gek van het feit dat ik tot op heden nog geen enkele optie heb kunnen vinden die voldoet aan mijn eisen. Ik begin te denken dat hetgeen ik wil, niet in één monitor bestaat.

Ik zoek een?
Curved monitor met een kromming van 1000R. Daarnaast moet deze een grootte hebben van 32", VESA compatible zijn (100x100) en ingebouwde speakers hebben (al zijn de speakers de minst harde eis).

Wat is je budget?
Geen budget, ik wil gewoon wat opties vinden om uit te kunnen kiezen.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De monitor gaat dedicated gebruikt worden om racespellen op te spelen (PS4 Pro).

De meeste monitoren voldoen aan 2 of 3 van de 4 wensen die ik heb, maar geen enkele lijkt een kromming van 1000R te hebben EN vesa 100x100 compatible te zijn EN 32" te zijn EN ingebouwde speakers te hebben. Is het nou echt het geval dat ik iets wil wat (nog) niet bestaat? :'(

Alvast bedankt voor het meedenken!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:15

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Pricewatch al bekeken?

Edit: link nu met vesa
https://tweakers.net/moni..._AZmJSigQsFrCLxD7isM1_XNw

met luidsprekers in = 34" https://tweakers.net/moni...XzGf8vCOEbpzwJP85Ek_11_QA

[ Voor 186% gewijzigd door Damic op 10-06-2022 18:49 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenRave
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 21-07 19:59
Ah wat stom! Ik heb een filter over het hoofd gezien binnen de pricewatch. Ik heb lopen zoeken via google, maar dan komen d'r enorm veel resultaten naar voren die helemaal niet voldoen aan de zoektermen die ik opgeef. Vandaar dat ik een beetje gek werd 8)7

Die Sansumg Odessey G7 had ik inderdaad ook al gespot, maar die heeft geen ingebouwde speakers. En de 34" variant kan ik niet nemen (console ondersteund geen ultra-wide).

Maar, nu met de juiste filters binnen de pricewatch toch 3 resultaten gevonden die voldoen! Waaronder; pricewatch: AOC CQ32G3SU/BK Rood, Zwart

Dat gaat hem dus denk ik al worden, gezien de geringe keuze :9

Thanks!