"Onbekende apps" installeren op Android tv.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-04 13:48
Ik probeer op mijn Philips tv met Android een apk'tje te installeren van een app die niet in de Play Store staat. Dit probeer ik via een USB stick, wat volgens mij moet kunnen. Hiervoor moet er in de settings toestemming gegeven worden voor het installeren van onbekende apps. Dit ziet er bij mij zo uit. Ik kan hier niets instellen. Eigenlijk zou er iets van een toggle moeten verschijnen. Iemand enig idee wat hier mis gaat?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-05 13:58
Bij de meeste TV's kun je geen andere apps installeren dan die de producent aanbiedt.
Dit valt te omzeilen met Android sticks welke je direct op een HDMI input steekt maar dan is het uiteraard niet via je TV te bedienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:42
Blijkbaar zijn er geen programma's geïnstalleerd die deze permissie kunnen gebruiken. Probeer eens een filemanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-04 13:48
rdfeij schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:23:
Bij de meeste TV's kun je geen andere apps installeren dan die de producent aanbiedt.
Dit valt te omzeilen met Android sticks welke je direct op een HDMI input steekt maar dan is het uiteraard niet via je TV te bedienen.
Ok, bedankt voor je reactie. Ik zal eens rondkijken voor andere oplossingen.
hcQd schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 18:19:
Blijkbaar zijn er geen programma's geïnstalleerd die deze permissie kunnen gebruiken. Probeer eens een filemanager.
Ik dacht dat de ingebouwde file manager hier ook zou moeten verschijnen, maar ik zal eens kijken of ik een andere erop geinstalleerd krijg. Bedankt voor de reactie.