Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alascato
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 12-09 22:38
Ik volg momenteel een hbo studie en merk dat mijn wiskunde heel slecht is. Ik vroeg me af of ik misschien een cursus in de zomer kunt volgen om mijn wiskunde te verbeteren.
Ik woon in Amsterdam.

Dank.

Beste antwoord (via Alascato op 10-06-2022 16:34)

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:23

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Misschien een open deur waar je U tegen zegt, maar heb je al eens geïnformeerd bij een onderwijsadviseur van de HvA? Je zal echt niet de eerste student zijn die kennis wil bijspijkeren en - tenzij het veranderd is sinds ik studeerde (dat is inmiddels wel ruim 15 jaar geleden :X ) - doorgaans bieden de hogescholen en universiteiten hier wel de nodige faciliteiten voor. En anders kunnen ze je altijd doorverwijzen naar onderwijsinstellingen die kunnen helpen.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat lijkt mij geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:44
Ik weet dat er summerschools gegeven worden, maar dan om te kunnen starten met Bachelor of master wiskunde. (Uni).
Kan je hier wat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alascato
99ruud99 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 15:18:
Ik weet dat er summerschools gegeven worden, maar dan om te kunnen starten met Bachelor of master wiskunde. (Uni).
Kan je hier wat mee?
Momenteel moet ik nog mijn propedeuse behalen en Wiskunde is wat mij tegenhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:44
Alascato schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 15:20:
[...]

Momenteel moet ik nog mijn propedeuse behalen en Wiskunde is wat mij tegenhoudt.
Welke HBO studie doe je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alascato
99ruud99 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 15:23:
[...]

Welke HBO studie doe je?
HvA Cyber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Als ik op duckduckgo de zoekterm "zomercursus wiskunde amsterdam" gebruik zie ik direct diverse onderwijsinstellingen (UvA, HvA, inholland), dus ik zou zeggen: kies uit?

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:18

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Die van de HvA is zo te zien al begonnen: https://www.hva.nl/binari...de-2021.pdf?1603812632935

Maar misschien hebben ze nog meer sessies. @Alascato we verwachten hier op Tweakers wel een beetje meer eigen inzet. Er is echt meer dan genoeg te vinden op dit gebied en bij je opleiding kunnen ze je vast ook adviseren. Heb je daar al naar gekeken? Voldoen de makkelijk vindbare cursussen niet (en waarom dan niet)?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-09 19:28

Kek

3flix

ik heb dit ooit gedaan: https://www.boswell-beta.nl/vwo/wiskunde-b/

in utrecht maar dat is te doen lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alascato
Orion84 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 15:27:
Die van de HvA is zo te zien al begonnen: https://www.hva.nl/binari...de-2021.pdf?1603812632935

Maar misschien hebben ze nog meer sessies. @Alascato we verwachten hier op Tweakers wel een beetje meer eigen inzet. Er is echt meer dan genoeg te vinden op dit gebied en bij je opleiding kunnen ze je vast ook adviseren. Heb je daar al naar gekeken? Voldoen de makkelijk vindbare cursussen niet (en waarom dan niet)?
Ja die zag ik. Maar ik volg de opleiding nog steeds. Volg een deeltijdopleiding en werk ernaast. Ik ben alleen in de zomer vakantie vrij.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:23

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Misschien een open deur waar je U tegen zegt, maar heb je al eens geïnformeerd bij een onderwijsadviseur van de HvA? Je zal echt niet de eerste student zijn die kennis wil bijspijkeren en - tenzij het veranderd is sinds ik studeerde (dat is inmiddels wel ruim 15 jaar geleden :X ) - doorgaans bieden de hogescholen en universiteiten hier wel de nodige faciliteiten voor. En anders kunnen ze je altijd doorverwijzen naar onderwijsinstellingen die kunnen helpen.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alascato
deepbass909 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:04:
Dank!
Dan zal ik beter dat gaan doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ga naar je LA en vraag waar je bijles kan krijgen, of vraag de docent of deze een paar uurtjes de komende tijd wil meekijken met hoe jij je wiskunde maakt, zodat je gelijk feedback krijgt.
Pagina: 1