Ik volg momenteel een hbo studie en merk dat mijn wiskunde heel slecht is. Ik vroeg me af of ik misschien een cursus in de zomer kunt volgen om mijn wiskunde te verbeteren.
Ik woon in Amsterdam.
Dank.
Ik woon in Amsterdam.
Dank.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Momenteel moet ik nog mijn propedeuse behalen en Wiskunde is wat mij tegenhoudt.99ruud99 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 15:18:
Ik weet dat er summerschools gegeven worden, maar dan om te kunnen starten met Bachelor of master wiskunde. (Uni).
Kan je hier wat mee?
Welke HBO studie doe je?Alascato schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 15:20:
[...]
Momenteel moet ik nog mijn propedeuse behalen en Wiskunde is wat mij tegenhoudt.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ja die zag ik. Maar ik volg de opleiding nog steeds. Volg een deeltijdopleiding en werk ernaast. Ik ben alleen in de zomer vakantie vrij.Orion84 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 15:27:
Die van de HvA is zo te zien al begonnen: https://www.hva.nl/binari...de-2021.pdf?1603812632935
Maar misschien hebben ze nog meer sessies. @Alascato we verwachten hier op Tweakers wel een beetje meer eigen inzet. Er is echt meer dan genoeg te vinden op dit gebied en bij je opleiding kunnen ze je vast ook adviseren. Heb je daar al naar gekeken? Voldoen de makkelijk vindbare cursussen niet (en waarom dan niet)?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Dank!deepbass909 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:04:
Misschien een open deur waar je U tegen zegt, maar heb je al eens geïnformeerd bij een onderwijsadviseur van de HvA? Je zal echt niet de eerste student zijn die kennis wil bijspijkeren en - tenzij het veranderd is sinds ik studeerde (dat is inmiddels wel ruim 15 jaar geleden) - doorgaans bieden de hogescholen en universiteiten hier wel de nodige faciliteiten voor. En anders kunnen ze je altijd doorverwijzen naar onderwijsinstellingen die kunnen helpen.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq