Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024
Momenteel ben ik aan het reizen en ben ik helaas mijn opladers/powerbank /universele adapter en kabels kwijtgeraakt.

Nu ben ik aan het zoeken naar vervanging en heb ik het idee om enkel een universele adapter met USB porten aan te ipv universele adapter + oplader.

Ik wil natuurlijk wel snel mijn mobiel (Huawei p30 pro) op kunnen laden, ipv 8 uur voor een volle accu moeten wachten. Hoeft ook niet de snelheid te hebben van reguliere Huawei fast charger.

Alleen heb ik weinig verstand van amp/watt etc. Ik snap wel dat je meer amp nodig hebt om snel op te laden, maar ik weet niet of alleen veel Amp te hebben resulteert in een snellere oplaad snelheid.

Ik zit naar onderstaande adapter te kijken, zouden jullie mij misschien kunnen vertellen of ik met deze oplader relatief snel mijn tefefoon zou kunnen opladen?

https://moof49.com/produc...el-adapter-usb-3-1-type-c

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yXdOmqKg7McUQupRjVZwD04oyUM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MbFGEdbO0nmWXMGWb5J6K3iQ.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 01-10 17:25
Ik zou me meer zorgen maken of de lader niet in de fik vliegt, of je telefoon sloopt. Chinese opladers (tenminste de goedkope, of no name) is echt een gigantische no no vind ik.

En dit ding ziet er ook echt gewoon gevaarlijk uit, met al die verschillende aansluitingen.

Zoek gewoon een originele lader, of eentje van een bekend merk.

Maar in principe klopt het wat je zegt, meer ampère is sneller laden. Alleen accepteert de telefoon het niet altijd.

[ Voor 22% gewijzigd door WEBGAMING op 10-06-2022 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:12

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zelf heb ik deze.
pricewatch: Aukey PA-B6S USB / Dual USB-C Power Delivery Thuislader

Zorg voor een goede verloopstekker en je bent klaar.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Heb wel eens een aantal laders getest met zo'n USB spanning metertje. Laat Voltage en amperage zien tijdens het laden.

Een hoop laders die 5V, 2A en vooral 5V 3A of hoger dit nooit halen als het om mindere merken gaat.

Ik kijk meestal naar 5.2V 3A laders.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxy
Bedankt voor de tip, alleen lastig om zoiets te bestellen als je elke 2 dagen naar een andere plek verplaats en ik vind het enigszins zonde om een dure oplader te kopen, wanneer ik er thuis nog 3 heb liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxy
WEBGAMING schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 11:53:
Ik zou me meer zorgen maken of de lader niet in de fik vliegt, of je telefoon sloopt. Chinese opladers (tenminste de goedkope, of no name) is echt een gigantische no no vind ik.

En dit ding ziet er ook echt gewoon gevaarlijk uit, met al die verschillende aansluitingen.

Zoek gewoon een originele lader, of eentje van een bekend merk.

Maar in principe klopt het wat je zegt, meer ampère is sneller laden. Alleen accepteert de telefoon het niet altijd.
Bedankt voor je tip, de meeste universele laders zien er zo uit, omdat je de oplader in elk land zou willen gebruiken.

Zat eerst naar deze te kijken, maar lastig in het buitenland te verkrijgen.

https://zendure.com/products/pre-sale-passport-ii-pro
Pagina: 1