Ik heb een wii gekocht die ik graag zou willen aansluiten. Handig om te weten, ik heb er totaal geen verstand van, haha. Ik heb een monitor (die ik normaal gesproken met een chromecast gebruik als tv), van LG, de 32MP58HQ-P. Ik heb een converter gekocht, zo’n wii2HDMI ding voor een paar euro, maar zodra ik alles inplug geeft mijn monitor aan dat de hdmi out of range is. Als ik de resolutie van het scherm zelf wil aanpassen met de knop op de monitor, dan is dat de enige instelling die lichtgrijs is (het vakje) en dus niet aanpasbaar. Op Google al gezocht maar die verwijst naar instellingen van Windows, die ik dus niet heb omdat ik er geen pc oid aan gekoppeld heb, het is enkel het scherm + chromecast.
Ik heb er verder ook allerlei kabels bij waarvan ik de namen niet weet, maar die in elk geval niet in mijn monitor passen. Ik weet wel hoe een hdmi kabel eruit ziet
Moet ik accepteren dat het weggegooid geld is, of hebben jullie tips? Ik hoop op dat laatste in jip en janneke taal, ik probeer het te leren begrijpen
Alvast bedankt!
Ik heb er verder ook allerlei kabels bij waarvan ik de namen niet weet, maar die in elk geval niet in mijn monitor passen. Ik weet wel hoe een hdmi kabel eruit ziet
Moet ik accepteren dat het weggegooid geld is, of hebben jullie tips? Ik hoop op dat laatste in jip en janneke taal, ik probeer het te leren begrijpen
Alvast bedankt!