Ik maak altijd documenten en zet ze om in pdf als ik ze moet versturen. Normaal waren ze dan altijd gewoon te openen. Ineens kan ik als ze verstuurd zijn naar mijn mail ze niet meer openen en wordt er gezegd dat ik de instellingen moet veranderen. Wat ik ook doe het lukt gewoon niet meer. Ik heb het gewijzigd in lezen of lezen en schrijven maar ho maar. Niet te openen. Iemand enig idee wat er ineens veranderd is?
Vraag
Alle reacties
wat voor melding krijg je precies te zien? de informatie die je geeft is erg summier. welke programma's gebruik je?
Hoi! Ik heb macOS Big Sur versie 11.6.6 erop staan. Als ik vanuit Pages een document naar bijvoorbeeld mezelf stuur via mail zet ik hem meteen om naar een pdf. Als ik dan mijn mail open en dat document dan zegt ie: het bestand kan niet worden geopend omdat je geen bevoegdheden hebt om het te bekijken.
Voorheen ging dat altijd wel. Ik heb de instellingen bij “archief, toon info” gewijzigd in lezen en schrijven maar het lukt gewoon niet. En eerst deed ie het wel altijd. Ik heb niks veranderd. Als ik het in Pages mail en wil openen precies hetzelfde.
Voorheen ging dat altijd wel. Ik heb de instellingen bij “archief, toon info” gewijzigd in lezen en schrijven maar het lukt gewoon niet. En eerst deed ie het wel altijd. Ik heb niks veranderd. Als ik het in Pages mail en wil openen precies hetzelfde.
Dit lijkt me weinig van doen met Privacy en beveiliging dus ik verplaats het even naar de Mac-buren
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Titel veranderd van "Mac book air" naar "In Pages gemaakte PDF verstuurd via Mail zijn niet te openen", zodat het wat beter de lading dekt 
Hoe maak je de PDF in Pages (via Export of Print)? Kan je de PDF wel openen op de computer waar je ze maakt (voordat je ze verstuurd)?
Hoe maak je de PDF in Pages (via Export of Print)? Kan je de PDF wel openen op de computer waar je ze maakt (voordat je ze verstuurd)?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
@Lida2 en wat bedoel je met "als ze verstuurd zijn naar mijn mail ze niet meer openen" ?
Stuur je ze naar je eigen mailadres? welke provider is dat? Hoe probeer je die dan vervolgens te openen? Is dat op een andere computer? vanuit het mailprogramma, of vanuit een webmail zoals Gmail ?
Stuur je ze naar je eigen mailadres? welke provider is dat? Hoe probeer je die dan vervolgens te openen? Is dat op een andere computer? vanuit het mailprogramma, of vanuit een webmail zoals Gmail ?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Pagina: 1