Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geetje
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 09-06-2022
Mijn vraag
Ik heb geen degelijke updated refurbished DTEK50 mobiel gevonden. Ze zijn outdated omdat de meesten niet alle security patches updates en firmware update hebben gekregen in veilige omstandigheden. Thuis zelf updaten worden ze direct gehackt. Mijn eerste was up to Date refurbished, heel excellente ervaring. Maar deze is stuk nu.
Waar kan ik een up to Date refurbished of nieuwe Blackbetry DTEK50 Security Phone kopen dat veilig helemaal mee was en is?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb ebay Amazon Google etc veelvuldig dtek50 in aanbod gezien maar geen updated. Dus ze zijn voor zover ik kan zien, waardeloos in verband met de veiligste phone van de wereld te zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:43
Is het niet handiger om uit te zoeken hoe je hem zelf veilig (is dat echt zo dat ze meteen Gehakt worden? Lijkt me sterk namelijk) kunt updaten. Is het mogelijk om de updates binnen te halen en dan offline te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:28

snmght

imho dan he

Ga er maar aan staan, een zes jaar oud toestel dat updated is vinden.

Ik denk dat dit zo een specifiek stukje hardware is dat juist diegenen die hem wel up to date houden hem niet zo graag van de hand zullen doen?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?