Sinds vorige week overgeschakeld naar een andere Operator voor thuisinternet.
Aangezien we TV kijken op verschillende plaatsen via Chromecasts of tablets is een goed wifi bereik dus wel nodig.
In elke zone heb ik wel een UTP aansluiting,
Gelijkvloers:
- modem in de garage achteraan huis
- Chromecast in living vooraan huis. daar is ook een UTP aansluiting
1e verdieping:
- Chromecast in slaapkamer vooraan het huis. UTP aanwezig aan TV. hier is momenteel geen wifi bereik.
Zolder:
2 PC's die bekabeld kunnen worden verbonden maar hier ook graag WIFI
Wanneer ik nar wifi oplossingen zoek kom ik steeds in de repeaters en Mesh markt terecht maar aangezien ik overal vast aansluitingen heb, lijkt me dat niet nodig.
Wat ik ook nog niet weet, is dat bij het voorzien van WIFI in de living, ook de slaapkamer hiermee van een draadloze verbinding kan worden voorzien. moeilijk te testen zonder hardware.
Wat raden jullie aan?
Aangezien we TV kijken op verschillende plaatsen via Chromecasts of tablets is een goed wifi bereik dus wel nodig.
In elke zone heb ik wel een UTP aansluiting,
Gelijkvloers:
- modem in de garage achteraan huis
- Chromecast in living vooraan huis. daar is ook een UTP aansluiting
1e verdieping:
- Chromecast in slaapkamer vooraan het huis. UTP aanwezig aan TV. hier is momenteel geen wifi bereik.
Zolder:
2 PC's die bekabeld kunnen worden verbonden maar hier ook graag WIFI
Wanneer ik nar wifi oplossingen zoek kom ik steeds in de repeaters en Mesh markt terecht maar aangezien ik overal vast aansluitingen heb, lijkt me dat niet nodig.
Wat ik ook nog niet weet, is dat bij het voorzien van WIFI in de living, ook de slaapkamer hiermee van een draadloze verbinding kan worden voorzien. moeilijk te testen zonder hardware.
Wat raden jullie aan?