Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-06 23:53

nitrodesign

There is more joy on a ...

Topicstarter
Hallo Mede Tweakers,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. ik wil graag een Kamado Grill Guru kopen, alleen zoals elke Nederlander wil je niet te veel betalen.

Zijn er toevallig goede websites waarbij je kan aangeven wat je zoekt en op het moment als er een deal is dat je dan geïnformeerd raakt? Niet dat ik elke dag moet kijken of er een deal is.

Of is er een tool waarbij je bepaalde website kan invullen en die elke dag de prijs controleert en op het moment als deze veranderd dat je dan geïnformeerd raakt.

Alvast bedankt.

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:25
Tweakers doet price alerts in de Pricewatch :) Je kan met het knopje 'prijs volgen' rechts van de prijs bovenin een productpagina alles instellen. Je krijgt een notificatie bij de door jou ingestelde prijs.

Helaas staan Kamado's niet in de Pricewatch. Althans; sommigen staan ongesorteerd: pricewatch unsorted: Kamado Joe ® - Joe Junior Keramische Barbecue Ø 35 cm en daar is het niet mogelijk om een prijsalert in te stellen.

Mijn tip: op https://nl.pepper.com/ (of met hun app) kan je dealalerts instellen. Je krijgt dan een pushnotificatie.
Dan moet er wel iemand de moeite nemen om een sterke aanbieding te posten, en waarschijnlijk moet je er ook vlot bij zijn als er een goeie Kamado deal verschijnt, maar bij mij staat Pepper vol met dergelijke alerts ;)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:22

-tom-562

Oliesjeik

Je kan een alarm instellen bij https://nl.pepper.com/, als er dan een goede aanbieding voorbij komt met dat trefwoord, krijg je een melding

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
@nitrodesign en anderen. Kijk eens naar de plugin Distill.io. Kan je eenvoudig triggers zetten voor jezelf. Op IT vlak (en andere producten) zijn we vaak verwend met de T.net Pricewatch en het inregelen van prijs alerts, maar voor producten die daar niet staan is Distill een uitkomst. :)