✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Heb van een kennis een Series S voor een leuk prijs kunnen kopen en nu zit ik te denken om mijn Switch versie te verkopen en dan voor de Xbox versie gaan.
Alleen nu lees ik dat de game niet 60 maar 30fps draait.Sega zegt dat je bij settings de game in 1080p moet zetten en dan moet hij 60 draaien.
Iemand hier ervaring ?
Alleen nu lees ik dat de game niet 60 maar 30fps draait.Sega zegt dat je bij settings de game in 1080p moet zetten en dan moet hij 60 draaien.
Iemand hier ervaring ?
Op de PS5 heb ik in de settings een 4K modus en een 60 fps modus. Ziet er prima uit op de 60 fps mode. Pop-in is echter wel een ding in dit spel.jori040 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:22:
Heb van een kennis een Series S voor een leuk prijs kunnen kopen en nu zit ik te denken om mijn Switch versie te verkopen en dan voor de Xbox versie gaan.
Iemand hier ervaring ?
Vermaak me nu al 12 uur prima.
Zie Digital Foundry review vanaf 16:16, enkel 30 fps voor de Xbox Series S.jori040 schreef op donderdag 10 november 2022 @ 12:22:
Sega is achter de schermen aan het kijken om het te fixen maar hoe lang dat gaat duren is deL23 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:54:
[...]
Zie Digital Foundry review vanaf 16:16, enkel 30 fps voor de Xbox Series S.
Voor nu klopt hun verkoop adv niet + ze weten zelf niet dat hun tijdelijke oplossing niet werkt.
Verder is het echt toffe Sonic game.
Even los van deze game vind ik het toch wel heel nice dat alle 3D Soinc games in 60fps zijn te spelen op Series X/S.
Sonic Unleashed:De enige Sonic game die ik nog nooit gespeeld heb dus na Frontiers ga ik die checken.
Frontiers is de verrassing van het jaar!
Ja Sonic Team is enorm fan van Breath of The Wild maar qua gameplay is er weinig wat hier op lijkt.Ik denk juist dat dit een goede fundering is voor de toekomst.
Sonic Unleashed:De enige Sonic game die ik nog nooit gespeeld heb dus na Frontiers ga ik die checken.
Frontiers is de verrassing van het jaar!
Ja Sonic Team is enorm fan van Breath of The Wild maar qua gameplay is er weinig wat hier op lijkt.Ik denk juist dat dit een goede fundering is voor de toekomst.
nou, ik zag dat het spel 50% was afgeprijsd ivm BF. Dus dacht ff een gokje wagen. maar man, wat slecht allemaal. ten eerste zijn de graphics niet om aan te zien, ten tweede zo'n kleurrijk spel zonder HDR!? Het spel draait ook niet echt soepel verder.
voor de rest heb ik het een half uurtje gespeeld en snapte niet precies wat ik nu aan het doen was. te chaotisch allemaal. doe maar de oude sonic remakes voor mij. direct verkocht. (PS5)
voor de rest heb ik het een half uurtje gespeeld en snapte niet precies wat ik nu aan het doen was. te chaotisch allemaal. doe maar de oude sonic remakes voor mij. direct verkocht. (PS5)
[ Voor 5% gewijzigd door Farabi op 21-11-2022 22:11 ]
Ah er is dus wel een topic van Sonic Frontiers. Zegt genoeg dat de discussie alweer 2 weken plus oud is en dat voor een spel dat voor mij gevoelsmatig een maand uit is.
Er is een 60 fps patch voor de Xbox Series S uitgebracht. Je speelt dan met 60 fps en een soort dynamische resolutie ergens tussen 920p en 1080P..... Loopt in elk geval soepel als ik o.a Xbox tester mag geloven.
https://www.reddit.com/r/...iers_60_fps_patch_is_out/
Er is een 60 fps patch voor de Xbox Series S uitgebracht. Je speelt dan met 60 fps en een soort dynamische resolutie ergens tussen 920p en 1080P..... Loopt in elk geval soepel als ik o.a Xbox tester mag geloven.
https://www.reddit.com/r/...iers_60_fps_patch_is_out/
Hoe leuk is dit spel?
Ik heb enkele Sonic games gespeeld, maar de meeste waren broken en niet echt leuk.
Is dit meer vergelijkbaar met Sonic Advanture 2?
Ik heb enkele Sonic games gespeeld, maar de meeste waren broken en niet echt leuk.
Ik merk dat dit spel weinig word gespeeld, had ik niet verwacht. Een maat van me speelt het spel en ik hoor van hem veel positieve verhalen, heb het zelf nog nooit gespeeld.HollowGamer schreef op dinsdag 21 februari 2023 @ 16:48:
Hoe leuk is dit spel?
Pagina: 1