De nieuwe witte chromecast google tv player is in hdmi van sony bravia 1080 tv gestoken en werkt goed. Ziggo opgezegd en tmobile internet zonder tv besteld, komt einde maand. Voorlopig kijk ik tv via internet en chromecast app NLZIET. PERFECT BEELD en epg. Maar elke andere iptv app, dan nlziet, die ik installeer met chromecast geeft verschoven beeld, waardoor ik links en boven deels de tekst of ikonen mis. Alle andere apps doen het goed: (nog, ziggo go), netflix, hbomax, oldmovies, plex, youtube, doublepad, spotify, npo, haystacknews, uefatv, film1, nos, cbsnews, disney+, aida64, openradio, newfaith, aljazeera, en als enige iptv app iptvblinkplayer. Blinkplayer beeld is ook wel verschoven maar door de layout merk je daar weinig van.
Ik ben nu een iptv proef abbo aan het testen met de chromecastTV afstandbediening.
Als ik de tv instellingen met de sony bravia afstandbediening bekijk terwijl die in cast modus staat, kan de beeldpositie niet worden gecorrigeerd, wel als ik de modus kabeltv gebruik. Maar wijzigingen in kabelmodus blijken geen effect te hebben nadat ik de castmodus weer instel. Iptv apps blijven allemaal met verschoven beeld staan.
Heb een formuler z10 pro max box in bestelling, en hoop dat de iptv apps het daar wel goed op doen, anders ligt het misschien aan mijn oude geliefde sony bravia tv (max 1080).
Wie weet een verklaring voor de iptv app beeldverschuiving met de chromecastTV afstandbediening?
Ik ben nu een iptv proef abbo aan het testen met de chromecastTV afstandbediening.
Als ik de tv instellingen met de sony bravia afstandbediening bekijk terwijl die in cast modus staat, kan de beeldpositie niet worden gecorrigeerd, wel als ik de modus kabeltv gebruik. Maar wijzigingen in kabelmodus blijken geen effect te hebben nadat ik de castmodus weer instel. Iptv apps blijven allemaal met verschoven beeld staan.
Heb een formuler z10 pro max box in bestelling, en hoop dat de iptv apps het daar wel goed op doen, anders ligt het misschien aan mijn oude geliefde sony bravia tv (max 1080).
Wie weet een verklaring voor de iptv app beeldverschuiving met de chromecastTV afstandbediening?