Wij zoeken schermpjes voor de lage autorit op vakantie. Die schermpjes zijn nog niet heel goedkoop zag ik. We hebben er dan 2 nodig waar apart op kan worden afgespeeld (3 kinderen). Maar dan zit je altijd vast aan dvds.
Of we kopen goedkope tablet waar we films van Netflix op kunnen downloaden en de kinderen eventueel nog spelletjes op kunnen doen offline. Maar welke tablets zijn daar geschikt voor?
Ik heb tot nu toe alleenmaar Ipads gehad, dus totaal niet thuis in de wereld van goedkopere tablets. Ooit 1 gratis gekregen maar die was zo sloom en traag met reageren en altijd de batterij uit, dat ik die heeel snel heb weggegeven aan mijn neefje.
De tablets moeten wel prima werken en reageren. Wie heeft er tips?
Of kan ik budgettechnisch dan toch beter voor schermpjes gaan?
Of we kopen goedkope tablet waar we films van Netflix op kunnen downloaden en de kinderen eventueel nog spelletjes op kunnen doen offline. Maar welke tablets zijn daar geschikt voor?
Ik heb tot nu toe alleenmaar Ipads gehad, dus totaal niet thuis in de wereld van goedkopere tablets. Ooit 1 gratis gekregen maar die was zo sloom en traag met reageren en altijd de batterij uit, dat ik die heeel snel heb weggegeven aan mijn neefje.
De tablets moeten wel prima werken en reageren. Wie heeft er tips?
Of kan ik budgettechnisch dan toch beter voor schermpjes gaan?