Aankoop multi purpose headset advies nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-05 09:19
Hoi,

Ik ben op zoek naar een headset voor meerdere doeleinden. Ik lijst hier even op in volgorde van prioriteit :

- Muziek beluisteren
- Film / series bekijken: moet wireless kunnen verbinden met mij Apple TV en Ipad, bluetooth is dus een must
- Videobellen via teams (moet compatibel zijn met mac en windows)
- Comfortabel voor te dragen (duh)

Wat bv minder van belang is, is noice cancellation. Ik heb hier niks op tegen maar het is geen noodzaak.

Zelf heb ik totaal geen idee welke headset ik hiervoor nodig heb / welke hiervoor het best in aanmerking komen. Er zijn op dit moment zoveel headsets op de markt maar ik wil uiteraard het meeste bang for my buck.

Mijn budget is ook niet eindeloos.. Ik zou iets willen rond max 250 euro.

Graag enkele adviezen.

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

De standaard populaire hoofdtelefoons doen dat allemaal. Zou het bij Bose of de Sony WH-1000XM serie houden. Zonder equalizer is Bose de beste optie, de Sony heeft een equalizer nodig om het beste eruit te halen.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 09-06-2022 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
https://www.rtings.com/headphones
De Sony WH-1000XM3 / XM4 heeft goede ruisonderdrukking, maar helaas niet zo'n goede microfoon om te telefoneren.

[ Voor 103% gewijzigd door TBTL op 09-06-2022 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Alleen een budget en eisen posten, is niet hoe we koopadvies topics aanvliegen. Er wordt ook een shortlist verwacht vanwaaruit de discussie kan ontstaan. Simpelweg andere gebruikers het huiswerk laten doen, is niet de bedoeling; zoals je merkt krijg je dan geen/amper reacties. In deze beperkte vorm gaat het topic dus dicht. Gebruik bij eventuele nieuwe topics altijd de template die je voorgeschoteld krijgt.

Dit topic is gesloten.