Kan advertentie niet verwijderen of reserveren.

Pagina: 1
Acties:
  • 554 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Wanneer ik een advertentie probeer te verwijderen of reserveren dan opent er een mini schermpje waarbij ik nergens op kan klikken behalve het kruisje. Dit gebeurt zowel in de meest recente versie van Firefox als Chrome en dit gebeurt bij alle advertenties.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3mFD-n5KWItntoKe11vScJh9mMY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/u6lOQzJ1uOxW3nLNALxwaElX.png?f=fotoalbum_large

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Gebruik je een adblocker?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Zeker maar dat zou absoluut niet uit mogen maken, en dat heeft tot vorige week ook nooit problemen gegeven.

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14:27

Nielless

Born at a very young age.

Schakel die eens uit en test eens. Kunnen we zien of het "absoluut niks uit mag maken"

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Met de adblocker uit werkt het wel ja. Maar dat zou niet uit mogen maken, de adblocker is niet veranderd en heeft geen update gehad. Het issue is pas sinds een week en ik gebruik die adblocker al jaren.

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
De meeste adblockers updaten regelmatig hun filterlijsten op de achtergrond zonder dat de adblocker zelf een update krijgt. Er is de laatste tijd wel weer het een en ander toegevoegt aan adblockers. Welke adblocker gaat het om?

[ Voor 7% gewijzigd door Kees op 09-06-2022 08:52 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Het gaat in dit geval om uBlock Origin

hoi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

ReVision. schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:11:
Het gaat in dit geval om uBlock Origin
Op https://tweakers.net/info...s/instructie-whitelisten/ kan je vinden hoe je voor Tweakers een uitzondering kunt maken in je adblocker ;)

We hebben sinds een week een andere advertentieprovider waarbij de advertenties geheel vrij zijn van tracking, dus dat hoeft geen argument meer te zijn om ons niet op de allowlist te zetten :) Je kan daar hier meer over lezen: plan: Tweakers’ overstap naar advertenties zonder thirdpartytracking is een feit

Wil je toch liever geen advertenties zien dan kan je ook een abonnement overwegen waarmee je ook banners uit kan schakelen :)

[ Voor 11% gewijzigd door crisp op 09-06-2022 09:17 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
crisp schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:15:
[...]

Op https://tweakers.net/info...s/instructie-whitelisten/ kan je vinden hoe je voor Tweakers een uitzondering kunt maken in je adblocker ;)

We hebben sinds een week een andere advertentieprovider waarbij de advertenties geheel vrij zijn van tracking, dus dat hoeft geen argument meer te zijn om ons niet op de allowlist te zetten :) Je kan daar hier meer over lezen: plan: Tweakers’ overstap naar advertenties zonder thirdpartytracking is een feit
Er is nog wel een ander argument want ik wil gewoon geen advertenties zien, daarnaast is bovenstaande geen oplossing dus dit soort reacties mag je achterwegen laten.
crisp schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:15:
Wil je toch liever geen advertenties zien dan kan je ook een abonnement overwegen waarmee je ook banners uit kan schakelen :)
Daar heb ik al dus gratis adblocker voor die tevens voor meerdere websites werkt.

[ Voor 15% gewijzigd door ReVision. op 09-06-2022 09:22 ]

hoi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

ReVision. schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:20:
[...]

Er is nog wel een ander argument want ik wil gewoon geen advertenties zien, daarnaast is bovenstaande geen oplossing dus dit soort reacties mag je achterwegen laten.
Zie mijn toevoeging over onze abonnementen ;)

Wij vinden het belangrijk om onze gebruikers te wijzen op de mogelijkheden en op het feit dat wij tegemoet komen aan de bezwaren die er kleven aan online advertenties. Daarom voeren wij een gematigd bannerbeleid en zijn wij dus sinds kort geheel thirdpartytrackingvrij. Websites zoals de onze kunnen nu eenmaal niet in de huidige vorm overleven zonder de inkomsten van advertenties.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 21-10 20:35
[...]

[...]

Daar heb ik al dus gratis adblocker voor die tevens voor meerdere websites werkt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/igd1t5jsvpdrq24gjrowuHJOWf8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hyS5eeZMo5SxAC8XvGujBe7y.png?f=fotoalbum_large

https://tweakers.net/info/abonnementen/ 🤷🏼‍♂️

Hello. Is it me you're looking for?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

[...]

[...]

Ik vind het behoorlijk arrogant dat je niet wil betalen (door middel van ads zien of een abonnement nemen) maar wel verwacht dat ze jouw probleem oplossen dat je zelf hebt veroorzaakt door een ad-blocker te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Niet online
Blijkbaar was het een fout om hier een topic te openen, jullie willen alleen maar abonnementen pushen en niet in daadwerkelijke oplossingen denken. Erg triest en tweakers onwaardig. Sluit dit topic maar.

hoi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

ReVision. schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 09:31:
Blijkbaar was het een fout om hier een topic te openen, jullie willen alleen maar abonnementen pushen en niet in daadwerkelijke oplossingen denken. Erg triest en tweakers onwaardig. Sluit dit topic maar.
Ik vind het jammer dat je niet open staat voor de argumenten vanuit onze kant. Ik heb persoonlijk geen probleem met bugreports als deze; ik en mijn collega's kijken graag mee naar wat de oorzaak is en hoe het op te lossen is. In dit geval ligt het probleem ons inziens niet aan onze kant; je kan van ons immers niet verwachten dat wij adblockers gaan faciliteren, zeker niet nu wij veel moeite hebben betracht in het tegemoetkomen aan onze bezoekers aan de bezwaren van online advertenties door in te zetten op thirdpartytrackingvrije banners.

Aangezien de oorzaak van het probleem duidelijk is zal ik dit topic zoals gewenst afsluiten.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.