Sd kaart map android

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max warnaar
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09-06-2022
Sd kaart vol:

Mijn bestanden>
Sd kaart >
Mapje Android>
Data

In Data staan bestanden waarvan ik niet weet wat er gebeurt wanneer ik deze verwijder. De inhoud van deze map beslaat 90% van totalen geheugen. Wie weet het wel en welke bestanden zijn het. En, komen ze weer terug wanneer ik de telefoon weer aanzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Misschien handig om te posten welke bestanden het zijn. Want een mapje 'data' is weinig zeggend.

Er vanuitgaande dat je de SDkaart in je PC uitleest, verplaatst die bestanden naar je PC, kijk of je telefoon het dan nog doet, zo niet, zet die bestanden terug. Of nog simpeler, kijk wat je telefoon doet als je die SDkaart er niet in hebt zitten. Werkt het, dan zijn die dingen niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:17

DarkSide

theres no place like ::1

Dit zegt idd weinig.
Gebruik je je SD als extended storage? Dus ook apps kunnen hier op draaien?

Of alleen als extra opslag voor Foto's etc?

In het eerste geval kan je de data niet zomaar verwijderen.
Dan zou je de app moeten deinstalleren.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:05

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis eigen inzet en uitzoekwerk. Je mag alles vragen op het forum mits je maar aangeeft wat je zelf gevonden hebt en wat er onduidelijk is. Ook is het maar raden dat je vraag over een telefoon gaat, want dat suggereert android in je topictitel. Je post het echter in een subforum over computeropslag dus ik ben lost.

Tijd voor duidelijk en volledig topic in Android smartphones en tablets.

Dit topic is gesloten.