Homepage powerbanks test

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:59
Op de homepage staat al enige tijd onderaan min of meer prominent een link naar de powerbanks test. Ik heb hier in de afgelopen periode in het voorbijgaan nu twee maal op geklikt maar het is dus een oude test van een jaar geleden. Ongeveer de helft van de geteste producten is ondertussen niet meer leverbaar als ik zo even door de Pricewatch klik. Wellicht kan de redactie in overweging nemen om dit artikel niet meer op de homepage te tonen?

@willemdemoor
reviews: Powerbanks - Dertien 20Ah-accu's getest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:35
@FrankHe Onder welke sectie zie je die staan? Ik zie 'm momenteel niet op de frontpage. Misschien kwam het artikel om een of andere reden naar boven in de sectie "Veel bekeken"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
@Xtuv op dit moment zie ik hem ook niet meer staan. Stond op de plek onderaan waar nu Monitoren BBG april 2022 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:35
@FrankHe Dat zijn de artikelen in de sectie 'Veel bekeken'. Die komen daar op basis van een algoritme terecht. Soms komen daar oude artikelen in naar boven. Misschien was er ergens een scherpe aanbieding van een van de geteste powerbanks en is er massaal gegoogled naar reviews :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
Ah ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
De test staat opnieuw onderaan op de homepage. Is deze test een jaar na dato echt nog voldoende relevant te noemen om een plek op de homepage te verantwoorden?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/75B20mPCT7ZkADOtT55gZg3INEQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/iGMi1eyDHRhKGVmD3GN1M0pr.png?f=user_large

Mijn antwoord zou zijn nee, met de volgende reden. De producten zijn over het algemeen slecht verkrijgbaar, doorgans slechts twee winkels met aanbod waarvan één of twee het product niet op voorraad heeft / hebben. De kracht van de Tweakers Pricewatch is juist het samenbrengen van een ruime keuze aan winkels waaruit je vervolgens een keuze kunt maken. Wanneer een product slechts door twee winkels wordt aangeboden waarbij de keuze uiteindelijk tot één wordt gereduceerd omdat de andere geen voorraad heeft is voor mijn gevoel niet de Tweakers manier. Ik zou in overweging willen geven om deze treurig beperkte keuze niet op de homepage te promoten. Maar goed dat is slechts mijn mening.
Pagina: 1