Waarom gaat Dell tegen de trend in?

Pagina: 1
Acties:

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:24
In deze tijd van crisis gaan alle prijzen van computer-componenten naar beneden. Waarom worden Dell laptops dan wel steeds duurder?

Ik word er een beetje gefrustreerd van, ik ben van plan een Delletje te kopen en ik dacht dat ik er verstandig aan deed om nog even te wachten - niet dus.

Bah!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-08 21:49
lol
gewoon alles los kopen dan kan je zelf bepalen wat je erin wilt. + je betaald niet voor het merk (dell, gateway enz)

[edit] oops * LordMithril is blind. ging over laptop |:(|:(|:(|:(|:(

Bier, Whiskey en Metal!!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
Dell maakt anders wel goede laptops en voor een bepaald bedrag kan je er nog hele goede garantie bij kopen ook (kapot= dag daarna gerepareerd of vervangen) en dat vind ik wel top eigenlijk.

Verwijderd

dell heeft idd goede kwaliteit laptops.
Dell roelt :P

• TG
  • Laatst online: 30-10-2024

TG

omdat dell liever een goed product op de markt zet ipv
een zo cheap mogelijk laptopje voor de massa
tsja daar betaal je dan ook voor

* TG is de gelukkige eigenaar van een dell latitude c600 :7

dit doe ik overigens niet om dell de hemel in te prijzen ofzo..
het is gewoon een manier van werken :) ieder zijn aanpak

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:45
mhhh, ik merk juist wel dat Dell flink omlaag gaat met haar prijzen.
Instap vanaf een kleine 2900 gulden.

Een modelletje om je fingers bij af te likken voor 4100 gulden!

Was een paar maanden geleden wel anders!

American Express vraagbaak

Verwijderd

Ik weet niet hoe je der bij komt want de prijzen van DELL-laptops gaan wel degelijk (en hard) naar beneden.

• Excrusiator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 20:19

Excrusiator

Say wha?

Ik dacht eerst ook dat ze de prijzen verhoogd hadden, bleek dat ze de volgorde van hun laptops hadden verandert. Niet meer van goedkoop naar duur, maar van duur naar goedkoop.
Kan een beetje verwarrend zijn als je dat niet in de gaten hebt. ;)

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Op HAL2001 stikte het van de dell laptops. En als er een groep mensen is die weten wat ze kopen :)

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:52
Vind de prijzen bij Dell in verglijking met duitsland (zag is een advertentie) zo hoog, strange :?
Wel onwijs mooi spul, maar 6000 piek heb ik helaas niet zomaar ergens liggen :(

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

De meeste kopers van een Dell laptop zijn zakelijke gebrukers en die hebben nu eenmaal een laptop die beter presteert en stabieler is dan een paar honderd gulden korting.

Dit overlapt wel een paar andere reacties maar dat moet kunnen :p

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 20:32

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Je moet bij Dell uitkijken welke link je aanklikt om bij de systemen te komen. Klik je de verkeerde link aan, dan kan die in 1x een stuk duurder zijn zijn. Je hebt 2 mogelijkheden Configure & Buy en Recommended Systems. Kies voor de eerste.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

• Mad_Manic
  • Laatst online: 12:01
Ben van de zomer in Canada geweest en ik heb daar de prijzen via internet vergeleken maar die zijn gewoon hetzelfde na btw correctie. En in canada is de hardware toch echt goedkoper. Dell wil gewoon geen paralelle import en zorgt dat de prijzen per land omgerekend hetzelfde blijven en veranderen daarom hun prijzen niet zo snel bij valutaveranderingen (de dollarkoers t.o.v. euro daalt).

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Dell word juis goedkoop, ik heb vorig jaar een Inspiron 5000 gekocht (P3 500, 128, 12gb) voor 7500 piek incl !

...

• Mad_Manic
  • Laatst online: 12:01
Sorry noem je dat goedkoop een laptop met die specs voor fl 7500,-- mij niet gezien hoor.

• Solarsparc
  • Laatst online: 01:24
LOL...

dtjiang's post was bedoeld als relativering |:(
Pagina: 1