• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Heb vandaag een Ti83 plus aangeschaft voor m'n opleiding. Een leuke mogelijkheid is natuurlijk dat je er spelletjes op kunt spelen, en ik heb dus vol goede moed de kabel aangesloten op com1 en het programma Ti graphlink geinstalleerd. Ik heb een zogenaamde 'zwarte' kabel met de 9 polige connector. Alles zou zo moeten werken zou je denken, alleen wat ik ook doe; ik krijg continu de melding 'kan compoort' niet openen. Ik werk met win2k en een asus cuv4x moederbord, en heb com2 ook al geprobeerd, maar het mocht niet baten...
iemand een id waar het aan kan liggen? :'(

:)

• Thefirstikke
  • Niet online
Weet iemand toevallig ook hoe je de rekenmachine volledig kunt resetten? ik krijg namelijk continu een 'Invalid dim' error :(

[edit]
Ik denk dat ik 'm al heb: 2nd en dan plus intoetsen :)

Verwijderd

Ik had precies dezelfde problemen met die kabel. Je moet even wat rommelen met die kabeltypes (menu Koppelen -> Kabeltype), gewoon die twee types proberen. Ineens moet het dan werken, dat was mij het geval :)

• Thefirstikke
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 01:47 schreef Racetows het volgende:
Ik had precies dezelfde problemen met die kabel. Je moet even wat rommelen met die kabeltypes (menu Koppelen -> Kabeltype), gewoon die twee types proberen. Ineens moet het dan werken, dat was mij het geval :)
Klopt :) naar 30 keer van kabeltype wisselen doet ie 't uiteindelijk... Maar hoe en waar ram/archive/flash je spelletjes moet uploaden? :?
vaag gedoe allemaal :)

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-03 22:37

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

www.ticalc.org heeft alles wat je wilt weten.

• Thefirstikke
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 14:05 schreef sebastius het volgende:
www.ticalc.org heeft alles wat je wilt weten.
Allright! tnx! :)

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
daarop kon je toch ook winCE installeren?

heeft iemand nog een linkje daarnaar?

[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]

• Thefirstikke
  • Niet online
Op zondag 26 augustus 2001 19:01 schreef answer_man het volgende:
daarop kon je toch ook winCE installeren?

heeft iemand nog een linkje daarnaar?
winCE joh? je maakt me nu wel heeel erg nieuwsgierig!!! :)

Verwijderd

83+roels
ennuh wel ff kijken welke spelletjes je download wnat die voor de gewone 83 doen het niet op een +

ik wil wel een ir link kan je tsjetten met iemand aan de overkant van de klas :7
Pagina: 1