Toon posts:

MX400, Iphone, Xfire of.......

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
topicnaam zegt et al...wie o wie. Ik vind het een interessant kaartje, met name ivm die digitale aansluitingen voor nog geen 150 piek. Ondersteunt eax/a3d, optisch/coax in/uit...prachtig, maar hoe is het geluid bv in cs e.d.? merk je dat a3d aanstaat of nie? Ik kan met mn sblive value en mn DTT2500 onderhand tot op de cm zeggen waar iedereen zit, behalve boven en beneden. Al heowel dit vaak wel te beredeneren is. Maar in de_vertigo is dit geluid reteirri. Wordt dit opgelost met deze kaart? En in bv Q3 hoe is daar het geluid :?

wil alles weten :)

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:01

JT

VETAK y0

Nav van de CT zeker :) Ik vind dit kaartje ook zeker interessant :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 augustus 2001 19:37 schreef JT het volgende:
Nav van de CT zeker :) Ik vind dit kaartje ook zeker interessant :)
jupz idd, maar ik zit te wachten op ervaringen met drivers e.d. En het geluid an sich. En waar is dit ding in de naam der vrede te krijgen :? :? Ik heb me al kapotgeozcht maar niets gevonden behalve een nietszeggende dealerlijst.

Verwijderd

Topicstarter
^^schop^^

heeft niemand dit ding? ik heb de search al gebruikt maar die topics bevatten bijna niets aan info.

Verwijderd

Topicstarter
ok ik ben ff aan het zoeken gegaan, ik zit te twijfelen tussen de volgende kaarten:
Diamond Monster MX400(ESS Canyon 3d) f.71.00
Terratec DMX Xfire1024 (Crystal 4624) f.150.00
Hoontech Iphone (Yamaha YMF754) f.150.00

Hiervoor heb ik 2 reviews uit de kast getrokken, maar ze spreken elkaar tegen: De 1 zegt dat de Xfire wel a3d 2.0 ondersteunt en de ander niet. Is dit nu wel of niet zow? Mijn grootste bezwaar is overigens dat er geen coaxiale output op zit, iets wat voor mij erg belangrijk is. Zijn er andere kaarten met deze chip :?

De MX400 weet ik dat hij iig EAX1/2 ondersteunt en A3D 1.0. Deze review is dezelfde als die zegt dat de xfire geen a3d 2.0 aankan, is het zow dat deze het dan wel kan of niet? Prijskaartje is wel erg interessant nl. Er zit een coaxiale uitgang op btw.

Tja en die Iphone, hier kan ik niets over vinden, wat ondersteunt tie nou wel en wat niet? Ik ben met name in deze kaart geinteresseert voor het dochterboard met de digitale aansluitingen, maar a3d 2.0 en eax2.0 lijkt me toch wel erg fijn(ben een cs-addict vandaar)

Welke kaart bevelen jullie me aan? Mijn budget gaat tot ca 200 piek voor de kaart, vereiste is wel dat er een coax-uitgang op zit en support voor 4 speakers(k heb een DTT2500, met nu een sblive 1024). Weet iemand een goede kaart voor me :?

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

ik zou die monster niet doen, diamond is gestopt met de ondersteuning ervan en maakt geeneens drivers meer, althans dta is wat ik heb gehoord

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Pagina: 1