Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invictus66
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:52
Ik vroeg me af of er hier mensen ervaring hebben met Hey Telecom?
https://www.heytelecom.be/nl
Momenteel loopt er een actie, waar volgens mij geen enkele andere provider aan kan tippen (zie link hierboven).
Zitten er addertjes onder het gras?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nora luykx
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 12-07-2022
Idd, er is geen enkele provider die aan HEY kan tippen behalve......als je in de problemen zit met HEY. Er is enkel maar een chatbox en als je geluk wordt je geholpen. Ook de chatbox is geen zekerheid dat je geholpen wordt. Ze antwoorden gewoon niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerph
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 26-08 10:51
Ik zag net dat hey! telecom nu een promo gaat doen voor 24 maanden korting (ipv 12 maanden dat er aangeboden werd voor hun verjaardag, die ook afgelopen is vandaag).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dCOeu98eptFNalS_zmJGtz9Aa8U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4JQ0GNsZgmn1nIyOrcIOmQj0.png?f=fotoalbum_large

Ik denk dat ze aan het werken zijn aan hun website want de helft van de tijd krijg ik de oude promo te zien, en bestellen lukt momenteel ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagitc
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 25-11-2022
Ik probeer ondertussen al bijna 3 weken mijn kinderen aan te sluiten bij Hey. Eerste geen simkaart ontvangen, enkele dagen aan de chat gehangen. Uiteindelijk na meer dan een week werd gevraagd om een nieuwe aanvraag in te dienen. Opnieuw ingediend... Nu na enkele dagen wel de simkaarten ontvangen maar nu kunnen ze niet geactiveerd worden wegens een "probleem met de software om nummers over te zetten".

Wij kijken stilaan al uit naar een andere provider en vrezen dat dit niet meer in orde zal komen binnen redelijke termijn. Het oude abonnement werd door Telenet omgezet naar Pre-pay maar hebben we niet geactiveerd omdat we dachten na enkele dagen op het nieuwe te kunnen zitten. Nu zitten de kinderen dus al enkele weken zonder wat wel heel lastig is wanneer je tickets, treintickets en al de rest op je smartphone staan met data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerph
jagitc schreef op woensdag 16 november 2022 @ 14:32:
Ik probeer ondertussen al bijna 3 weken mijn kinderen aan te sluiten bij Hey. Eerste geen simkaart ontvangen, enkele dagen aan de chat gehangen. Uiteindelijk na meer dan een week werd gevraagd om een nieuwe aanvraag in te dienen. Opnieuw ingediend... Nu na enkele dagen wel de simkaarten ontvangen maar nu kunnen ze niet geactiveerd worden wegens een "probleem met de software om nummers over te zetten".

Wij kijken stilaan al uit naar een andere provider en vrezen dat dit niet meer in orde zal komen binnen redelijke termijn. Het oude abonnement werd door Telenet omgezet naar Pre-pay maar hebben we niet geactiveerd omdat we dachten na enkele dagen op het nieuwe te kunnen zitten. Nu zitten de kinderen dus al enkele weken zonder wat wel heel lastig is wanneer je tickets, treintickets en al de rest op je smartphone staan met data
Lijkt mij best vervelend... ik hoop dat het in orde komt.

Ik ben vandaag overgestapt maar bij mijn netwerk staat er nog altijd "Orange B". Ik vroeg mij af of dit wel normaal is... hey! is van Orange zelf dus het zal wel kloppen zeker?

• jagitc
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 25-11-2022
Lijkt mij best vervelend... ik hoop dat het in orde komt.

Ik ben vandaag overgestapt maar bij mijn netwerk staat er nog altijd "Orange B". Ik vroeg mij af of dit wel normaal is... hey! is van Orange zelf dus het zal wel kloppen zeker?
Ja, ze gebruiken idd het Orange netwerk dus dat zal wel kloppen. Jij hebt gewoon via de site je sim kaart kunnen activeren dan?
Dat lukt hier nog steeds niet en ze verstoppen zich achter een software fout...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nerph
jagitc schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:07:
[...]

Ja, ze gebruiken idd het Orange netwerk dus dat zal wel kloppen. Jij hebt gewoon via de site je sim kaart kunnen activeren dan?
Ze hebben mij geen nieuwe simkaart gestuurd omdat ik daarvoor bij Orange zat en ze konden die sim kaart gebruiken voor mijn abonnement bij hey!. Lijkt mij dat ik een beetje geluk heb...

Ik moest dus gewoon overgezet worden van Orange naar hey! en dat duurde ongeveer 48 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:51

daffie82

Minisforum UM773 Lite

jagitc schreef op donderdag 17 november 2022 @ 08:07:
[...]

@jagitc
Is dit uiteindelijk in orde gekomen?

Zijn er andere mensen met ervaringen bij deze provider?

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nerph
daffie82 schreef op donderdag 13 april 2023 @ 22:37:
[...]

@jagitc
Is dit uiteindelijk in orde gekomen?

Zijn er andere mensen met ervaringen bij deze provider?
Ik ben onlangs van een iPhone tot Android smartphone overgestapt, en moest hiervoor mijn eSIM vervangen met een gewone sim. Activeren via de klantenportaal werkte nog altijd niet, maar via https://www.heytelecom.be/nl/simactivation lukte het wel.

Kwa ervaringen met hey!, het is goedkoop (ik betaal maandelijks €10 en heb momenteel 12,5GB data, binnenkort 15GB) en soms voel je dat wel. Hun app zowel op iOS als Android voelt "cheap" aan (terwijl de Orange app redelijk goed is) en als je de klantendienst moet bereiken is dit alleen via chat te doen.

Maar anders heb ik geen klachten. Ik woon ergens waar Orange al 5G uitgerold heeft en ik krijg constant 5G in mijn buurt, wat best leuk is. Bellen met VoLTE en VoWifi is ook goed.

Samenvatting: Ik ben tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Thanks @Nerph!

Ik ben geen groot verbruiker en zit ook te kijken naar Youfone 7€.
1.5GB zou voor mij voldoende zijn.
Bij Hey heb je daar slechts 1 GB voor.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.5.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerph
daffie82 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:36:
Thanks @Nerph!

Ik ben geen groot verbruiker en zit ook te kijken naar Youfone 7€.
1.5GB zou voor mij voldoende zijn.
Bij Hey heb je daar slechts 1 GB voor.
Lijkt mij idd goed voor 7€, en ik zie dat er ook VoLTE en VoWifi is bij Youfone. Voor mij is dat eigenlijk het belangrijkste. Zonder die is geluidskwaliteit bij bellen redelijk slecht vind ik... Ik was vroeger bij Mobile Vikings en die hadden dat niet. De rest (gelijk 5G ipv 4G) is een luxe :P

Edit: Ik moet wel zeggen, voor 3€ meer heb je veel meer bij hey! Meer data, onbeperkt sms/mms en belminuten. Maar het is te zien hoe belangrijk je dat vind.

Edit 2: Ik zie ook dat de 1GB abo bij hey! momenteel maar 5€ is.

[ Voor 16% gewijzigd door Nerph op 15-04-2023 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Nerph schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 21:42:
[...]

Lijkt mij idd goed voor 7€, en ik zie dat er ook VoLTE en VoWifi is bij Youfone. Voor mij is dat eigenlijk het belangrijkste. Zonder die is geluidskwaliteit bij bellen redelijk slecht vind ik... Ik was vroeger bij Mobile Vikings en die hadden dat niet. De rest (gelijk 5G ipv 4G) is een luxe :P

Edit: Ik moet wel zeggen, voor 3€ meer heb je veel meer bij hey! Meer data, onbeperkt sms/mms en belminuten. Maar het is te zien hoe belangrijk je dat vind.

Edit 2: Ik zie ook dat de 1GB abo bij hey! momenteel maar 5€ is.
Hmm... Lastige...
Is een 24 maanden promo. En met de boost zit ik na 6 maanden ook al aan 1.5 GB.
Misschien toch maar voor hey! gaan dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nerph
daffie82 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 23:41:
[...]

Hmm... Lastige...
Is een 24 maanden promo. En met de boost zit ik na 6 maanden ook al aan 1.5 GB.
Misschien toch maar voor hey! gaan dan.
Ahja, ik was dat vergeten. Ja, naar een jaar heb je dan 2GB voor 5€, zeker niet slecht.

En als je bijna aan het einde van jou 2de jaar zit, kan je dan beslissen om te veranderen of 2€ extra betalen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nerph
Leuk nieuws!

Ik zie net dat hey! de initiële hoeveelheid data in hun bundels verdubbelt heeft, dus bv 10GB -> 20GB, en dat zonder prijsverhoging.

Daar boven op krijg je nog altijd dubbel na een jaar. Mijn abo ging van 10+10GB naar 20+20GB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Nerph schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:20:
Leuk nieuws!

Ik zie net dat hey! de initiële hoeveelheid data in hun bundels verdubbelt heeft, dus bv 10GB -> 20GB, en dat zonder prijsverhoging.

Daar boven op krijg je nog altijd dubbel na een jaar. Mijn abo ging van 10+10GB naar 20+20GB.
Godverdomme.
ik ben amper 2 maanden geleden naar hun overgestapt op de 1GB formule.
Dikke pech dan, neem ik aan? :(

EDIT : niet dus, zit nu ook aan 2 GB samen met de korting van 2 euro voor 24 maanden _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door daffie82 op 31-07-2023 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:25
Ik ben momenteel aan het kijken om te switchen van provider, nadat Orange even 5€/m bij de prijs voor hun internet heeft gedaan en dit zonder enige communicatie naar hun klanten toe (geen mail, geen SMS, niets...). Vorig jaar ook al 4€ opgeslagen dus dat is maar liefst 9€ op 2 jaar tijd.

Bij Hey Telecom klinkt alles echter een beetje te goed om waar te zijn en daardoor vertrouw ik het zaakje niet zo, de website ziet er ook echt uit alsof ie gemaakt is door een 10 jaar oud kind.

Bij Hey Telecom betaal je momenteel 30€/m voor internet, met dezelfde snelheid als Orange maar voor 16€/m minder. Bij Orange hebben we 3 abo's voor mobiel, 2x Plus (2x 16€/m voor 30GB) en 1x Light (9€/m voor 4GB). Bij Hey Telecom zouden we naar 3x 10€/m kunnen gaan voor 3x 20GB (40GB vanaf 2e jaar).

Ik zou dus van 87€/m naar 60€/m gaan voor een beter aanbod, een besparing van maar liefst 27€/m.

Ofwel gaat dit bedrijf binnen het jaar failliet ofwel komen ze volgend jaar met een sterke prijsverhoging (in 2024 beloven ze immers geen prijsverhoging). Edit: Ze bestaan blijkbaar al meer dan een jaar ... en de belofte van dubbele data na 1 jaar hebben ze dan ook gehouden zo te zien.

Op zich heb ik natuurlijk niets te verliezen, buiten potentieel gedoe en slechte support als er iets misloopt. Ik heb wel het geluk dat ik op het netwerk van Orange zit, waardoor er potentieel minder kan fout gaan lijkt me en lees ik hierboven toch ook. Maar om deze prijzen te hanteren, kan je niet veel volk betalen om support te geven.

Edit: Internet gaat naar 39€/m na 3 maand lees ik net in de kleine letters. Dan is het nog 18€/m goedkoper, maar dit lijkt me wel realistischer en houdbaarder voor hen.

[ Voor 15% gewijzigd door Largamelion op 30-01-2024 09:35 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Ik heb enkel ervaring met Hey! qua telecom, geen klachten hierover.

Qua internet las ik wel vrij veel slechte ervaringen op het internet, support schijnt enorm slecht te zijn. Dus die switch maak ik (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerph
Hey! Telecom is van Orange zelf, dus switchen van Orange naar Hey! zou in principe redelijk vlot moeten gaan. Ik was voor mobiel klant bij Orange en toen ik overstapte naar Hey! moest ik zelfs geen nieuwe sim kaart ontvangen.

Ik heb geen ervaring hoe het zit met vaste internet van Hey!, en ik ga het ook nooit proberen denk ik. Kunnen bellen met iemand als er iets niet werkt is een must voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digisatbelgium
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik hoor erg veel negatieve ervaringen met Hey! Telecom: Geen klantendienst, Geen antwoord bij problemen, Geen rechtzetting bij foutieve facturen,Geen ondersteuning... klant worden op "eigen risico"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerph
Digisatbelgium schreef op zondag 11 februari 2024 @ 17:57:
Ik hoor erg veel negatieve ervaringen met Hey! Telecom: Geen klantendienst, Geen antwoord bij problemen, Geen rechtzetting bij foutieve facturen,Geen ondersteuning... klant worden op "eigen risico"!
Ik moest de klantendienst contacteren omdat ze mij enkel een korting hadden gegeven voor een jaar, terwijl de promotie (toen) voor twee jaar was. Dit ging redelijk vlot, maar ik begrijp dat mensen liever kunnen bellen met iemand. Als het iets meer dringend is, kan dat zeker vervelend zijn om het via een chat te moeten doen.

Anders had ik persoonlijk geen slechte ervaring met Hey!.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De vele negatieve commentaren moedigen een overstap naar Hey niet meteen aan. Niettemin heb ik het er toch op gewaagd met mijn mobiel abonnement, want het verschil met andere providers is wel erg groot. Onbeperkt bellen en SMS en meer data dan ik kan op souperen in een maand tijd en dat allemaal voor een tientje? Dat wilde ik zeker een kans geven en ik heb er nog geen moment spijt van gehad, wel integendeel... Heel tevreden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Zelfde hier hoor. Nog geen moment spijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s2n6
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16:40
Mijn broer en ik zijn onlangs overgeschakeld van Orange naar Hey! We hadden twee verschillende ervaringen.

Bij mijn broer verliep alles zonder problemen. Wat verwarrende communicatie mbt tot een afspraak voor een installateur (die eigenlijk niet moet komen want ze vervangen niets bij overstap van Orange). Gewoon genegeerd, alles was snel in orde.

Dan ik ook de overstap gewaagd enkele weken later. Mobiel was heel snel ok. Internet? Dat was iets anders. Drie dagen na de aanvraag, op een vrijdagmorgen rond 9u viel het internet plots uit. Na een uur contact proberen opnemen met Hey!, maar geen reactie. Tegen 17u kreeg ik de eerste respons. Ik zou geduld moeten hebben. Lang verhaal kort, op maandag (4 dagen later) hadden we internet.

Ik had ondertussen wel klacht ingediend bij de ombudsdienst voor telecommunicatie, wat heel eenvoudig was. Vandaag heeft Hey! me daardoor nog een aanzienlijke extra korting gegeven.

Kortom. Support is écht bagger, maar behalve dat is er geen reden tot klagen.

[ Voor 0% gewijzigd door s2n6 op 18-03-2024 18:57 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Dit weekend mijn dochter haar abo overgezet van Orange naar Hey Telecom. Een uur later was het al gebeurd, SIM-kaart en nummer blijft behouden. Het lijkt wel gewoon een tak van Orange want zelfs de app in de Play Store heeft Orange als uitgever (edit: ik zie zelfs mijn Orange facturen in de app van Hey).

Zonet ook voor mezelf de overschakeling aangevraagd. Bij Orange wou men mij niet de korting geven die nieuwe klanten wel krijgen voor hun mobiele abonnementen (ondanks dat de eerste persoon aan de lijn dat wel beweerde) en dat na 5 jaar trouwe klant te zijn... ze waren bovendien nog vrij onvriendelijk ook aan de lijn. Dat maakte de keuze wel een pak makkelijker voor mij.

Ik betaalde 10€ voor Go Light (6GB data) en 16€ voor Go Plus (30GB data). De abonnementen voor nieuwe klanten zijn 11€ i.p.v. 14€ (8GB data) en 15€ i.p.v. 21€ (50GB data) wanneer gecombineerd, maar daar kon ik dus niet op overschakelen. Voor het medium abo zou ik alsnog 18€ betalen met bundelkorting i.p.v. die 15€.

Bij Hey Telecom heb je nu 20GB voor 9€ (waarvan 10GB binnen EU) en 80GB voor 14€ (20GB binnen EU). Beide goedkoper en een pak meer data. Gezien de SIM-kaarten behouden blijven moest ik niet langer twijfelen eerlijk gezegd.

De service zal wellicht minder zijn dan bij Orange, maar voor een mobiel abonnement heb ik daar in heel mijn leven nog nooit beroep op moeten doen.

Misschien op termijn ook mijn internet overzetten, scheelt ook weer 6€ in de maand. Iemand die weet of de Orange modem behouden blijft of wordt die vervangen?

[ Voor 3% gewijzigd door Largamelion op 07-10-2024 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Voor hey internet las ik wel ergens dat ze soms vrij oude modems durven plaatsen bij nieuwe klanten. Maar goed, gewoon eens bellen en vragen he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s2n6
@Largamelion
Iemand die weet of de Orange modem behouden blijft of wordt die vervangen?
Ze laten de Orange-modem gewoon staan. Het is gewoon een administratieve switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Precies zoals Base / Telenet dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
s2n6 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 16:39:
@Largamelion

[...]

Ze laten de Orange-modem gewoon staan. Het is gewoon een administratieve switch.
Ah top, ik zie in de app een actie voor levenslang internet aan 29€/m (16€ goedkoper dan Orange!), echter liep die tot eind september. Het rare is dat ik dit precies wel gewoon kan aanvragen, maar de app werkt echt wel brak. Als ik het selecteer rekent hij 2x internet aan, waarvan 1x aan het voordelig tarief 🙄.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3O2t1Asdg7bhKeRKp2jtK9mnfE0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/kw1kz8SRquSLuPoHdh8lkqg1.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pa2Lgb8uyA8McTw0CtKbB4pk908=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NFoVdfsF1VEcRgRv22F6i9xu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 13:07
Largamelion schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 07:04:
[...]
Ah top, ik zie in de app een actie voor levenslang internet aan 29€/m (16€ goedkoper dan Orange!), echter liep die tot eind september. Het rare is dat ik dit precies wel gewoon kan aanvragen, maar de app werkt echt wel brak. Als ik het selecteer rekent hij 2x internet aan, waarvan 1x aan het voordelig tarief 🙄.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Weet iemand hoelang het duurt tot de switch plaatsvindt? Ik heb 3 tijdstippen moeten kiezen voor een installateur. Wat ik trouwens niet begrijp want alles is reeds geïnstalleerd (Orange). Volgens mij kunnen ze dit toch vanop afstand ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
GianniDPC schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 11:15:
[...]

Weet iemand hoelang het duurt tot de switch plaatsvindt? Ik heb 3 tijdstippen moeten kiezen voor een installateur. Wat ik trouwens niet begrijp want alles is reeds geïnstalleerd (Orange). Volgens mij kunnen ze dit toch vanop afstand ook?
Beide mobiele abo's die ik overgezet heb waren binnen 1-2u in orde. Voor internet weet ik niet hoe lang het duurt.

Vanmorgen wel even gechat met de klantendienst en de promo van 29€ is idd afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s2n6
Als ik me goed herinner kreeg ik ook de vraag om momenten te selecteren. Maar er kwam niemand hoor.

De overschakeling zelf was even een issue (zie mijn eerdere post wat verder naar boven). Ik zat uiteindelijk 4 dagen zonder (vast) internet. Na een klacht bij de ombudsdienst voor telecom ben ik daar wel ruimschoots voor gecompenseerd. Nu, ik mag hopen dat ze ondertussen bijgeleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digiboy
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 12-07 13:39
Orange: eigen shops , eigen personeel en eigen klantendienst.
Hey Telecom: Als je problemen hebt: trek uw plan! da's het verschil. Punt aan de lijn.
Goedkoper is niet altijd beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Digiboy schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 20:34:
Hey Telecom: Als je problemen hebt: trek uw plan! da's het verschil. Punt aan de lijn.
Voor mobiel zou ik niet weten waar ik in Godsnaam een klantendienst voor nodig heb.

Voor vast internet zou ik het risico ook niet nemen.
Hoewel ik met Base (zelfde groep als Telenet maar scherpere prijzen) eigenlijk min of meer hetzelfde gedaan heb. Geen spijt van. Klantendienst tot nu toe ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Digiboy schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 20:34:
Ik zag na de overschakeling van 2 abonnementen maar 1 abonnement in de Hey app. Even via de chat contact opgenomen en probleem opgelost binnen het uur, dus zo slecht is het niet. Bij Orange heb ik 3x contact opgenomen destijds om mijn GSM-nummer als hoofdnummer te zetten van mijn abonnement, maar dat lukt hen maar niet. Gevolg is dat alles nog steeds toekomt bij mijn ex 8)7.

De Hey app zelf trekt wel op niet veel. Op het eerste tabblad bij 'verbruik' gaat er niets van mijn data, maar als ik doorklik op 'zie mijn gebruiksgegevens' dan zie ik het wel.
daffie82 schreef op woensdag 16 oktober 2024 @ 20:43:
[...]

Voor mobiel zou ik niet weten waar ik in Godsnaam een klantendienst voor nodig heb.

Voor vast internet zou ik het risico ook niet nemen.
Hoewel ik met Base (zelfde groep als Telenet maar scherpere prijzen) eigenlijk min of meer hetzelfde gedaan heb. Geen spijt van. Klantendienst tot nu toe ook prima.
Zo denk ik er ook over, hoewel ik wel overweeg om mijn vast internet ook over te zetten. Gezien het maar een administratieve aanpassing is van Orange naar Hey kan er op zich weinig mis gaan zou je denken en het scheelt toch weer 6€/maand.

Uiteindelijk kan je altijd terugkeren en dan geniet je wel van de kortingen bij Orange voor nieuwe klanten, die je als bestaande klant niet krijgt ...

[ Voor 6% gewijzigd door Largamelion op 17-10-2024 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mousio
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 02:13
daffie82 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 17:06:
Precies zoals Base / Telenet dus :)
Hoezo? Ik was overgestapt van Telenet naar Base en diende m'n oude modem te vervangen door op het zicht helemaal dezelfde modem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mousio
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 02:13
Om terug ontopic te komen: kort daarna de promo gezien van Hey Internet met levenslang maandelijks €10 korting, dus nog eens de modem mogen vervangen maar nu hopelijk voor de laatste keer 8)

Heel tevreden over het product, maar service is enkel online/telefonisch en verloopt niet zonder hindernissen. Als ik de onterecht aangerekende opstartkost nog kan terugvorderen zonder ombudsdienst, is alles wel helemaal in orde ;)

[ Voor 24% gewijzigd door mousio op 24-10-2024 03:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
mousio schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 02:59:
Om terug ontopic te komen: kort daarna de promo gezien van Hey Internet met levenslang maandelijks €10 korting, dus nog eens de modem mogen vervangen maar nu hopelijk voor de laatste keer 8)

Heel tevreden over het product, maar service is enkel online/telefonisch en verloopt niet zonder hindernissen. Als ik de onterecht aangerekende opstartkost nog kan terugvorderen zonder ombudsdienst, is alles wel helemaal in orde ;)
Die levenslange promo heb ik helaas net gemist en nu is hij enkel voor 3 maand. Anders wel heel nette prijs, levenslang voor 29€/maand. Ik baal er wel van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

mousio schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 02:57:
Hoezo? Ik was overgestapt van Telenet naar Base en diende m'n oude modem te vervangen door op het zicht helemaal dezelfde modem 8)7
Same here. Maar dat is eigenlijk onzin want zijn zelfde toestellen wat ook door technieker bevestigd werd.
Maar hij "moest" ze vervangen :)

[ Voor 4% gewijzigd door daffie82 op 24-10-2024 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Largamelion schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 07:01:
[...]
Die levenslange promo heb ik helaas net gemist en nu is hij enkel voor 3 maand. Anders wel heel nette prijs, levenslang voor 29€/maand. Ik baal er wel van...
Levenslang 29€/maand _O-
Geloof je het zelf? Je hebt levenslang een korting van 10€... Dat is heel iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
daffie82 schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:02:
[...]

Levenslang 29€/maand _O-
Geloof je het zelf? Je hebt levenslang een korting van 10€... Dat is heel iets anders.
Dat betwijfel ik toch. Bij Orange was mijn mobiel abonnement ook levenslang aan 16€ en dat is in die 5 jaar dat ik klant was nooit gestegen. Wat ze dan wel deden is het gekoppelde internetabonnement waardoor je die korting kreeg sterk in prijs verhogen.

Time will tell en als het hen effectief te veel kost, vinden ze altijd wel een manier natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daffie82

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Geloof het maar niet. Binnen pakweg 10 jaar is die prijs al bijna verdubbeld door inflatie alleen. Je hebt die korting, maar als de prijs stijgt van dat abo, stijgt die 29€ mee volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Vriendin van me heeft de overstap gedaan van Orange naar Hey! voor haar internet (daarvoor ook al haar mobiel). Ze moest inderdaad een datum kiezen voor de technieker en dat kon ten vroegste over een kleine 3 weken. Toen ze vervolgens via de chat vroeg of het sneller kon en of de modem behouden bleef, kreeg ze inderdaad te horen dat de modem gewoon bleef staan en dat het een week vroeger kon. Daarna nog bericht gehad dat de overstap gisteren al kon dus uiteindelijk heeft het nog geen week geduurd.

2 uurtjes internet weg zoals aangekondigd en intussen alles overgezet en oké.

Ikzelf heb 3 mobiele abonnementen overgezet en dat ging allemaal probleemloos, was in orde na een paar uur met dezelfde SIM-kaart. Eerste factuur ook ontvangen en gewoon kunnen betalen via de Hey! app.

Een van dees dagen ga ik dus ook mijn internet overzetten, kost me 3 maanden 16€ minder dan bij Orange en daarna betaal ik nog steeds 6€ minder ... voor (eigenlijk) net hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GianniDPC
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 13:07
Bij mij opzich goed verlopen. Alleen tijdens bestellen datums moeten kiezen voor technieker. Maar alles kan toch vanop afstand aangezien ik reeds Orange klant ben? Dit lijkt ook bevestigd te zijn achteraf met een mailtje, alhoewel ik bleef smsen ontvangen dat een technieker ging langs komen.. volgens de chat mocht ik die berichten negeren.. er ging geen technieker langskomen. Tot dat hij wel aan de deur stond (gelukkig was ik thuis), persoon wist zelf van niets en dacht zelfs dat het over een nieuwe installatie ging.. toch allemaal wat amateuristisch. Maar goed ben overgeschakeld en alles lijkt te werken.

Behalve als ik nu bv. probeer mijn mobiel abonnement aan te passen in de app of via hun site krijg ik de melding: "De smartphone en/of het abonnement komen niet in aanmerking." Ik zit nu op Mobile S en had graag overgeschakeld naar Mobile M.. heeft er nog iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digiboy
  • Registratie: Oktober 2024
  • Laatst online: 12-07 13:39
Hey Telecom = 0% service! Klantendienst NOOIT bereikbaar, telefonisch NOOIT bereikbaar. Problemen? Los ze zelf op! Alle zogezegde positieve reacties zijn FAKE op Google. Handen af van dit bedrijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-09 10:31
3 mobiele nummers bij Hey en hier ook tevreden.
Voorheen eens een probleem gehad, en dit is via de chat verlopen, je hebt wel geduld nodig, maar is uiteindelijk opgelost geraakt.
Tevreden hier, zeker met de prijssetting en ik besef maar al te goed, indien er problemen zijn, het via de chat of dergelijke opgelost dient te worden en soms wat extra geduld vraagt.

• Marc Groms
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 07-09 15:54
Ik ben nu bij Orange maar wil overstappen naar Hey Telecom voor zowel mobiel als coax.
Voor de coax wil ik een wifi 6 router om een betere dekking in huis te hebben.
Ik heb gebeld met de helpdesk om te weten of ze dergelijke router aanbieden maar het call center kon niet bevestigen of de 'model 3 Giga/s-router' wifi 6 heeft.
Kan iemand even helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooni
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04-09 18:16
Marc Groms schreef op donderdag 26 december 2024 @ 06:47:
Ik ben nu bij Orange maar wil overstappen naar Hey Telecom voor zowel mobiel als coax.
Voor de coax wil ik een wifi 6 router om een betere dekking in huis te hebben.
Ik heb gebeld met de helpdesk om te weten of ze dergelijke router aanbieden maar het call center kon niet bevestigen of de 'model 3 Giga/s-router' wifi 6 heeft.
Kan iemand even helpen ?
Standaard plaatsen ze een overjaarse refurbished Siligence TCG300 modem (Wifi 5). Ik las online enkele reacties van mensen die de monteur wel hebben kunnen overtuigen om een nieuwere 'Livebox Cable' te installeren. Die heeft wel Wifi 6. Een andere optie is om zelf een modem te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooni
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 04-09 18:16
Largamelion schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 07:01:
[...]
Er loopt een nieuwe 'Izify' actie voor mobiele klanten waarmee je op €30,60 per maand komt.
https://dealzz.izify.com/products/430
Ik heb een GSM abonnement overgezet maar wacht al 4 weken op de sim. Via de chat het klantennummer opgevraagd en dit nummer gebruikt bij aanvraag vast internet. Sinds vorige week hebben we dus vast internet van Hey! maar nog steeds geen GSM abonnement. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:12

bjp

ik zat bij Neibo (mobiel) en na 2 pogingen in Januari, was mijn bestelling keer op keer "gecancelled" zonder uitleg. Het was 2x pijnlijk moeilijk om contact te hebben met de helpdesk (chat).

Nu 1 maand overgestapt naar Scarlet (ik vermoed dat de reden was Neibo, totaal onbekend), en ik ga opnieuw proberen te switchen.

Zou graag de 5eur/15GB/onberperkt bellen willen.

8.3kW Oost-West PV en 7.7kWh thuisbatterij | WP EcoForest 1-6 PRO en dWTW | Stromer ST1 & ST3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjp
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:12

bjp

update: sindsdien 2x extra proberen te switchen, en nog steeds geen SIM-kaart ontvangen...

8.3kW Oost-West PV en 7.7kWh thuisbatterij | WP EcoForest 1-6 PRO en dWTW | Stromer ST1 & ST3

Pagina: 1