Ik ben momenteel aan het kijken om te switchen van provider, nadat Orange even 5€/m bij de prijs voor hun internet heeft gedaan en dit zonder enige communicatie naar hun klanten toe (geen mail, geen SMS, niets...). Vorig jaar ook al 4€ opgeslagen dus dat is maar liefst 9€ op 2 jaar tijd.
Bij Hey Telecom klinkt alles echter een beetje te goed om waar te zijn en daardoor vertrouw ik het zaakje niet zo, de website ziet er ook echt uit alsof ie gemaakt is door een 10 jaar oud kind.
Bij Hey Telecom betaal je momenteel 30€/m voor internet, met dezelfde snelheid als Orange maar voor 16€/m minder. Bij Orange hebben we 3 abo's voor mobiel, 2x Plus (2x 16€/m voor 30GB) en 1x Light (9€/m voor 4GB). Bij Hey Telecom zouden we naar 3x 10€/m kunnen gaan voor 3x 20GB (40GB vanaf 2e jaar).
Ik zou dus van 87€/m naar 60€/m gaan voor een beter aanbod, een besparing van maar liefst 27€/m.
Ofwel gaat dit bedrijf binnen het jaar failliet ofwel komen ze volgend jaar met een sterke prijsverhoging (in 2024 beloven ze immers geen prijsverhoging). Edit: Ze bestaan blijkbaar al meer dan een jaar ... en de belofte van dubbele data na 1 jaar hebben ze dan ook gehouden zo te zien.
Op zich heb ik natuurlijk niets te verliezen, buiten potentieel gedoe en slechte support als er iets misloopt. Ik heb wel het geluk dat ik op het netwerk van Orange zit, waardoor er potentieel minder kan fout gaan lijkt me en lees ik hierboven toch ook. Maar om deze prijzen te hanteren, kan je niet veel volk betalen om support te geven.
Edit: Internet gaat naar 39€/m na 3 maand lees ik net in de kleine letters. Dan is het nog 18€/m goedkoper, maar dit lijkt me wel realistischer en houdbaarder voor hen.
[
Voor 15% gewijzigd door
Largamelion op 30-01-2024 09:35
]