Toon posts:

Tja.....@home delen tutoral met winroute lite/pro

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen, ik weeet dat dit de zoveelste vraag over het delen van zo'n f*ckin' modem van @home, maar ik kom er niet uit....

IK heb bij de buurman het spul aan laten leggen want hij heeft een internet bedrijf, als er iets mis is, kan hij direct over switchen...

Ik heb een gateway gemaakt van een oude pentium. Ik heb een proggie geskoept van het i-net NL WINROUTE LITE, EN IK HEB OOK PRO. ik heb alleen niet zon belang bij

Dns
mail
ftp

en die zooi

Ik wil alleen het delen zonder dat @home het weet. Ik weet dat je een tweede ip kan vragen, maar ik heb nog meerdere pc's die er achter moeten

HEeft iemande EEN TUTORAL OVER DIT

PLEASSSSEEEE????

BVD

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Delen zonder dat @home het zou kunnen weten is niet mogelijk met Winroute, omdat er een DNS forwarder wordt gebruikt. Die draait op poort 53. Overigens zijn er wel manieren voor om dat te voorkomen, maar ikzelf heb daar nooit behoefte aan gehad. Ook hoorde ik eens van een @home monteur dat ze altijd wel konden zien of je met meerdere pc's draait.

Maar boeie, zolang ze geen klachten krijgen uit de buurt mag je zoveel pc's aan je modempje hangen als je wilt. Al sluit je een heel bedrijfsnetwerk er op aan :P

Verwijderd

Als je de FAQ had gelezen, had je geweten dat dit een topic voor [forum=19] is, echter staat daar in de FAQ hoe je dit moet aanpakken, dus als ik hem daarheen move, wordt hij daar alsnog gesloten, derhalve sluit ik hem hier alvast.
Als je tegen problemen aanloopt kun je dus in [forum=19] een topic openen :)

Dit topic is gesloten.