Toon posts:

Lsc buiten camera instellen op vlc

Pagina: 1
Acties:

• Energywolff
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 19-06 13:07
Hoi ik heb een vraag

Ik heb de lsc buiten camera gehaald en nu zou ik het graag via de browser of VLC player willen in zien
Weet iemand hoe ik daar bij kan komen
Ip heb bijna elk op on mijn netwerk proberen in te voeren maar het lukt helaas niet

Waarom VLC player. Ik wil via de Xbox one kunnen inkijken op de camera (snel kunnen overschakelen)en op tv

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:18

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Als ik het goed begrijp, weet je dus niet welk IP de camera heeft? Dat lijkt me een kwestie van even opzoeken in de router.

Benieuwd naar jouw ervaring met mijn e-book prijsvergelijker!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09:40

Plainside

I browse when I'm at work

Misschien met een IP scanner (advanced IP Scanner bijv.) ff je netwerk af gaan om te kijken welk IP die heeft gekregen? Of zoals Thijsmans zegt, in de router kijken bij toegekende IP-Mac's zou het ook te achterhalen zijn.

• phantomfm
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 17-06 09:56
IP-Address zal het probleem niet zijn das makkelijk te achterhalen met advanced IP scanner.

Maar de video stream zal op een poort gestreamt worden, met een mount point.
Ik heb op YT gezien dat met wireshark je er misschien achter kan komen.

• Latin27
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 29-06 18:30
Ik zag ook een nieuwe versie van de buitencamera bij de action liggen
https://shop.action.com/n...connect-outdoor-ip-camera?

Heeft iemand enig idee of daar de Onvif functie standaard in de instellingen bij staat?

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:31
Energywolff schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 01:32:
Hoi ik heb een vraag

Ik heb de lsc buiten camera gehaald en nu zou ik het graag via de browser of VLC player willen in zien
Weet iemand hoe ik daar bij kan komen
Ip heb bijna elk op on mijn netwerk proberen in te voeren maar het lukt helaas niet

Waarom VLC player. Ik wil via de Xbox one kunnen inkijken op de camera (snel kunnen overschakelen)en op tv
probeer dit eens. https://www.ispyconnect.com/camera/lsc

de url kun je in VLC of webbrowser plakken.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee