Mijn vraag is of iemand mijn ping spike kan uitleggen, ik heb het voor als ik aan het gamen ben (Rocket League en Valorant). Ook merk ik het als ik een video probeer te bekijken.
Wat in de onderstaande screenshot te zien is is een ping spike vanop Valorant.
Dit zorgt voor een terug-teleportatie zo erg dat het niet meer speelbaar is.
De pingspike lijkt semi-consistent voor te komen maar ik weet niet precies om de hoeveel seconden, ook is de ping spike niet zichtbaar op het leaderbord (dus waarschijnlijk niet een ping spike).
:fill(white):strip_exif()/f/image/rS52bJuqVKbAXcjDbEHsx9rG.png?f=user_large)
Wat randinformatie (die nodig is):
Het probleem begon zich voor te doen de moment dat ik een powerline met ingebouwde wifi gebruikt in plaats van mijn gewoonlijke powerline (zonder wifi). Dit omdat er dan een betere draadloze verbinding is doorheen heel het huis.
Moest iemand weten wat het probleem is hier, help mij aub.
Wat in de onderstaande screenshot te zien is is een ping spike vanop Valorant.
Dit zorgt voor een terug-teleportatie zo erg dat het niet meer speelbaar is.
De pingspike lijkt semi-consistent voor te komen maar ik weet niet precies om de hoeveel seconden, ook is de ping spike niet zichtbaar op het leaderbord (dus waarschijnlijk niet een ping spike).
:fill(white):strip_exif()/f/image/rS52bJuqVKbAXcjDbEHsx9rG.png?f=user_large)
Wat randinformatie (die nodig is):
Het probleem begon zich voor te doen de moment dat ik een powerline met ingebouwde wifi gebruikt in plaats van mijn gewoonlijke powerline (zonder wifi). Dit omdat er dan een betere draadloze verbinding is doorheen heel het huis.
Moest iemand weten wat het probleem is hier, help mij aub.