Hey all,
Tijd voor een budget game pc voor de puber. Alle onderdelen zijn bij elkaar gezocht en gevonden, maar graag nog jullie advies of het echt wel allemaal bij elkaar past en wellicht ergens zelfs goedkoper/beter kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is vooral bedoeld om te gamen op 1080p op een 'budget'. Daarnaast wat schoolwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag 700 euro kosten. De 700 is voor de onderdelen in de kast.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Speakers, monitor, muis & keyboard gaan mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik nodig denk te hebben om goed op 1080p te kunnen gamen met een budget.
Ga je overklokken?
Nope.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Standaard is prima.
Wat verwacht je van ons?
Ik denk dat dit een prima instap game pc is voor het geld. De samengestelde lijst is zelf nog zonder kast dus die kosten komen er sowieso nog bij.
Ik ontvang graag feedback over de samengestelde lijst. Is het comptabel met elkaar? Kan het goedkoper? Kan het beter voor minder geld?
Thanks alvast!
Tijd voor een budget game pc voor de puber. Alle onderdelen zijn bij elkaar gezocht en gevonden, maar graag nog jullie advies of het echt wel allemaal bij elkaar past en wellicht ergens zelfs goedkoper/beter kan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is vooral bedoeld om te gamen op 1080p op een 'budget'. Daarnaast wat schoolwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag 700 euro kosten. De 700 is voor de onderdelen in de kast.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Speakers, monitor, muis & keyboard gaan mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik nodig denk te hebben om goed op 1080p te kunnen gamen met een budget.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 4500 Boxed | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 69,- | € 69,- |
1 | Videokaarten | EVGA GeForce GTX 1660 SC Ultra Gaming | € 299,- | € 299,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 69,- | € 69,- |
1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 500W | € 50,99 | € 50,99 |
1 | Solid state drives | Gigabyte NVMe SSD 1TB | € 86,90 | € 86,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 699,79 |
Ga je overklokken?
Nope.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Standaard is prima.
Wat verwacht je van ons?
Ik denk dat dit een prima instap game pc is voor het geld. De samengestelde lijst is zelf nog zonder kast dus die kosten komen er sowieso nog bij.
Ik ontvang graag feedback over de samengestelde lijst. Is het comptabel met elkaar? Kan het goedkoper? Kan het beter voor minder geld?
Thanks alvast!