Hoi,
ik heb mijn huis verbouwd en heb nu nieuwe lampen gekocht voor de voor en achterkamer.
Het zijn hanglampen met 3 armaturen e27 erin. Dus totaal 6 lampen.
Ik heb ze via een gewone schakelaar (gira) aangesloten met in het achterhoofd er slimme led lampen in te doen zodat ik ze via een app kan dimmen.
Rest mij de vraag:
Welke lampen ga ik er nou in stoppen?
- heb gekeken naar ikea tradfri maar lees veel over verstoringen
- heb een google home speaker voor mijn muziek en zou leuk zijn als die de lampen ook kan aansturen.
- heb eerder gerommeld met domoticz en zou dus ook leuk zijn als ik ze kan integreren wanneer ik weer een domoticz installatie ga maken.
- zonnepanelen zijn in aantocht dus domoticz of een andere app zit er hoogstwaarschijnlijk aan te komen (met een P1 kabel of homewizard p1)
- voor de rest kom ik heel veel lampen tegen op basis van Tuya app.
- ik wil 9 a 12cm filament led lampen Bolletjes geen peer (e27).
- betaalbaar want ik heb er 6 nodig....maximaal 100 euro totaal
- gekeken naar o.a: intoled homeylux, ikea, lidl, calex, nedis, wiz.
iemand tips? of is het allemaal vergelijkbaar?
alvast bedankt
ik heb mijn huis verbouwd en heb nu nieuwe lampen gekocht voor de voor en achterkamer.
Het zijn hanglampen met 3 armaturen e27 erin. Dus totaal 6 lampen.
Ik heb ze via een gewone schakelaar (gira) aangesloten met in het achterhoofd er slimme led lampen in te doen zodat ik ze via een app kan dimmen.
Rest mij de vraag:
Welke lampen ga ik er nou in stoppen?
- heb gekeken naar ikea tradfri maar lees veel over verstoringen
- heb een google home speaker voor mijn muziek en zou leuk zijn als die de lampen ook kan aansturen.
- heb eerder gerommeld met domoticz en zou dus ook leuk zijn als ik ze kan integreren wanneer ik weer een domoticz installatie ga maken.
- zonnepanelen zijn in aantocht dus domoticz of een andere app zit er hoogstwaarschijnlijk aan te komen (met een P1 kabel of homewizard p1)
- voor de rest kom ik heel veel lampen tegen op basis van Tuya app.
- ik wil 9 a 12cm filament led lampen Bolletjes geen peer (e27).
- betaalbaar want ik heb er 6 nodig....maximaal 100 euro totaal
- gekeken naar o.a: intoled homeylux, ikea, lidl, calex, nedis, wiz.
iemand tips? of is het allemaal vergelijkbaar?
alvast bedankt