Hotspot van IPhone naar tablet en Windows 10 laptop?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgetjunk
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-12-2024
Hey allemaal,

Wij hebben door omstandigheden geen WiFi de komende dagen. Nu heb ik geprobeerd om vanaf mijn IPhone de hotspot aan te zetten en zo verbinding te krijgen op mijn Windows 10 en de tablet van mijn dochtertje.
Via mijn iPhone naar mijn I-Mac is geen probleem. Maar bij de rest lukt het dus nog niet.
Het volgende heb ik al geprobeerd: Op mijn IPhone, WiFi, hotspot+bluetooth aanzetten en mobiele data. En ook bluetooth aanzetten op beide apparaten. Dit heeft nog niet gewerkt..
Iemand enig idee wat ik fout doe waardoor het niet werkt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bluetooth kun je wel uitlaten. Hotspot gaat via wifi. Je iPhone zet dan tijdelijk een wifi netwerk op waarmee je kunt verbinden.

Heb je het wachtwoord gecontroleerd/aangepast? Zie je het netwerk in je Windows verschijnen? Heb je in de voorkeuren van Hotspot ook aangevinkt dat "anderen mogen verbinden"? Ander kunnen alleen toestellen met hetzelfde Apple ID verbinden, dat gaat mogelijk niet werken op je Windows machine of Android tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonnieKo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21:17
Het zou gewoon moeten werken. Ik werk(te) regelmatig met een WiFi-hotspot op de iphone en een windows (10) computer. De Hotspot aanzetten gaat door "Andere mogen verbinden" om te zetten. Daarna is het voor windows niet meer dan verbinden met een WiFi-netwerk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgetjunk
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 07-12-2024
RonnieKo schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 07:14:
Het zou gewoon moeten werken. Ik werk(te) regelmatig met een WiFi-hotspot op de iphone en een windows (10) computer. De Hotspot aanzetten gaat door "Andere mogen verbinden" om te zetten. Daarna is het voor windows niet meer dan verbinden met een WiFi-netwerk.
Het is uiteindelijk gelukt!
Geen idee waarom hij het nu ineens wel doet,
Ineens stond hij er tussen in het lijstje.

Bedankt nog voor de reacties!