Cooler Master ML120L

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerstboompje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17-09 19:12
Mijn vraag
Ik heb de Cooler Master ML120L terug gevonden op zolder.
Maar ik heb niet meer de mount om hem op het moederbord vast te maken. Kan je dit los bestellen of is dat een no-go?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Cooler Master ML120L

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
google maar kom je niet verder. enkel hele koeling.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Contact opnemen met Coolermaster? Maar wat wil je er mee gaan koelen? Een 120mm AIO lijkt leuk, maar als het al wat jaartjes oud is, kan de vloeistof die erin zat minder zijn dan je verwacht en veel van de wat grotere lucht koelers zijn beter dan 120mm radiatoren.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerstboompje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 17-09 19:12
Hero of Time schreef op maandag 6 juni 2022 @ 18:59:
Contact opnemen met Coolermaster? Maar wat wil je er mee gaan koelen? Een 120mm AIO lijkt leuk, maar als het al wat jaartjes oud is, kan de vloeistof die erin zat minder zijn dan je verwacht en veel van de wat grotere lucht koelers zijn beter dan 120mm radiatoren.
een simpele i5-3470. zit nu een stock koeler op.
Met CM wilde ik al contact opnemen maar geen idee of hun iets kunnen hiervoor. Vandaar de vraag of iemand hier al ooit vaker dit gehad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 22:19

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je het nog niet hebt geprobeerd, waarom vraag je hier dan wat je het beste kan doen? Dat is namelijk juist contact opnemen.

Maar luister eens goed naar het klotsen in de koeler, dan kan je een idee krijgen hoeveel vloeistof er nog in zit.

Commandline FTW | Tweakt met mate