• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:58

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Vanwege een plots overlijdensgeval binnen de familie (overledene is geen familie van mij, en gecondoleerd is niet nodig) zit een familielid van me met een gelockte Galaxy S20 waar ze graag in geraken. Wat de reden exact is heb ik niet gevraagd aangezien het me weinig aan gaat, maar ik gok dat het te maken heeft met het afhandelen van allerhande zaken en eventueel wat persoonlijke spullen veiligstellen ofzo.

Anyways, ik heb op Google wat rond zitten neuzen, maar dan vind je tig 'oplossingen' die allemaal net wat anders werken en waarvan ik me altijd afvraag in hoeverre het wel werkt. Niet dat ik straks per ongeluk het toestel wipe zeg maar :+ Iemand hier die weet of het mogelijk is voorbij het lockscreen te komen zonder data kwijt te raken?

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Mocht je het nodig achten dan kan er uiteraard ook gerageerd worden via DM :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Tja, omzeilen van beveiliging zien ze hier niet graag.

Je hebt twee legale mogelijkheden: met de bon naar Samsung, of toegang tot het Samsung-account en daar het toestel ontgrendelen.

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

allicht dat er een losse SD kaart inzit die ook niet versleuteld is?

toestel zelf zijn volgens mij ook partijen voor om je te helpen, juist in in geval van overlijden. stond laatst nog een interview mee in het AD. Niet gratis

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:15

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Dit zijn zaken waar we op GoT het niet over hebben omdat het voor ons niet te controleren is of iets legitiem is of niet. Daarom gaat dit topic dan ook op slot. Enige tip die ik je kan geven is het via officiële instanties/bedrijven (deze zijn via Google te vinden) te regelen.

Ter info:
https://www.erfwijzer.nl/...-telefoon-overledene.html

[ Voor 21% gewijzigd door 13art op 06-06-2022 19:05 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Dit topic is gesloten.