Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaoCheeBye
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-05 06:18

ChaoCheeBye

Иди на хуй

Topicstarter
Pas op! Samsung SSD T7 corrumpeert alle videobestanden bij het kopiëren naar.

Het is verontrustend om te zien dat alle videobestanden beschadigd raken wanneer ze worden gekopieerd naar de Samsung SSD T7. Gekopieerd van 2015 Intel MBP SSD en 2020 M1MBA SSD (beide laptops draaien op de nieuwste WackOS en updates).

Wanneer ik de videobestanden van Samsung SSD T7 afspeel, zijn er vertragingen, weggevallen frames en groene schermen. Ik heb de SSD met de originele kabels die bij de Samsung SSD T7 zijn geleverd rechtstreeks op de laptop aangesloten. Heb ook een Reloop USB-hub geprobeerd. De Samsung SSD T7 heeft het bestandssysteem WackOS Extended (Hoofdlettergevoelig, Journaled).

Ik heb het geluk dat ik de 1,48 TB van de Samsung SSD T7 op een andere betrouwbare schijf heb staan. En ja, de originele videobestanden op die betrouwbare schijf zijn niet corrupt. De videobestanden terug kopiëren naar een andere SSD van de Samsung SSD T7 is geen oplossing omdat de videobestanden beschadigd blijven.*knip* nee

Heeft iemand dit meegemaakt? Is er een betrouwbaardere manier om deze Samsung SSD T7 te gebruiken? Nog andere tips?
*knip*

[ Voor 2% gewijzigd door br00ky op 06-06-2022 15:59 ]

Сука Блять

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanton
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Dit zijn problemen die lastige te trouble-shooten zijn want je moet oorzaken gaan uitsluiten. Dus, andere USB poort pakken, andere USB kabel gebruiken, kun je zelfde data op ander systeem wel probleemloos naar deze externe SSD overzetten etc.. Ander FS proberen wellicht.

Geven SMART data wellicht aanwijzingen? Geen meldingen in FS gerelateerde log bestanden?

Joep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ChaoCheeBye schreef op maandag 6 juni 2022 @ 14:52:
Wanneer ik de videobestanden van Samsung SSD T7 afspeel, zijn er vertragingen, weggevallen frames en groene schermen.
Speel je het rechtstreeks van de T7 af of kopieer je het eerst naar je interne schijf/SSD?

Man has 2 testicles but only 1 heart...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:31
En als je een checksum laat uitrekenen van het videobestand op zowel je betrouwbare schijf als op de T7 SSD, dan krijg je niet dezelfde hash ?