Op dit moment draait op mijn Synology het bekende Surveillance Center met twee Hikvision cameras. De nas is van 2013, de camera's zijn ca 5/6 jaar oud. Het beeld is op zich aardig, maar de detectie is matig. Ook is het nog van de generatie van net voor de kleuren nachtbeelden. Verder blijft het hanessen met de instellingen en een echt lekkere app is er niet voor.
De camera's hangen aan een POE lijntje, en dat bevalt me wel heel goed.
Omdat ik NAS steeds minder gebruik, hij op leeftijd raakt, en ik niet super tevreden ben van de beveilingsoplossing, wil ik gaan upgraden. Maar koop ik beter een nieuwe NAS met nieuwe camera's of ben ik slimmer af met een kant en klaar NVR systeem?
Ik zoek een IP camera of een compleet systeem dat
ik kan aan kan sluiten op de bestaande POE netwerkkabels, liefst geen batterijen
ondersteuning biedt voor personendetectie
goed nachtbeeld heeft
goede support voor (iOS) apps heeft
compleet systeem moet in het bestaande netwerk te prikken zijn
Wat is je budget?
Aanschaf voor camera's ca max 300, in een systeem met evt NVT ca 500. Iets meer kan ook nog
Ik wil niet vastzitten in een abonnementsmodel
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse. Rondje youtube kijken brengt me bij Eufy, Reolink, maar er is vast meer
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De camera's hangen buiten
De camera's hangen aan een POE lijntje, en dat bevalt me wel heel goed.
Omdat ik NAS steeds minder gebruik, hij op leeftijd raakt, en ik niet super tevreden ben van de beveilingsoplossing, wil ik gaan upgraden. Maar koop ik beter een nieuwe NAS met nieuwe camera's of ben ik slimmer af met een kant en klaar NVR systeem?
Ik zoek een IP camera of een compleet systeem dat
ik kan aan kan sluiten op de bestaande POE netwerkkabels, liefst geen batterijen
ondersteuning biedt voor personendetectie
goed nachtbeeld heeft
goede support voor (iOS) apps heeft
compleet systeem moet in het bestaande netwerk te prikken zijn
Wat is je budget?
Aanschaf voor camera's ca max 300, in een systeem met evt NVT ca 500. Iets meer kan ook nog
Ik wil niet vastzitten in een abonnementsmodel
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse. Rondje youtube kijken brengt me bij Eufy, Reolink, maar er is vast meer
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De camera's hangen buiten