Mijn vraag
Wil graag mijn netwerk in Meshmode
Relevante software en hardware die ik gebruik
fritzbox 5490 in combinatie met fritz 4040
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Meshnetwerk niet mogelijk met alleen de fritzbox 5490
Door er een fritz 4040 achter te hangen zou het mogelijk zijn.
Heb e.e.a. gevonden op de Fritzbox site van AVM.
probleem:
Als ik inlog op de 5490 werkt alles (niet/anders) dan voorheen. Mogelijk door updates?
wat werkt er niet / anders:
- voorheen had je links de verschillende menu's en door er op te kliken kwam er een submenu en kon je daar zaken wijzigen.
- heel veel menu's krijg ik geen submenu's meer, kan er ook niets meer wijzigen.
- kijk ik in her overzicht en klik ik daar zaken aan dan kan ik wel enkele zaken wijzigen.
Vraag : hoe kan het dat ik niet meer zaken kan wijzigen ? wil eigenlijk geen reset doen omdat ik de instellingen niet ken van de glasvezel Tweak die heeft het destijds geinstelleerd. Helaas kom ik ook niet meer bij de optie backup. Vreemd is ook dat ik bij de bekabelde extenders (AC) hetzelfde heb. Had de indruk dat hij in meshmode stond maar daar heb ik qua instellingen nooit iets gewijzigd.
Kortom: voor mij alles behalve duidelijk.
Heeft iemand goede adviezen?
Wil graag mijn netwerk in Meshmode
Relevante software en hardware die ik gebruik
fritzbox 5490 in combinatie met fritz 4040
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Meshnetwerk niet mogelijk met alleen de fritzbox 5490
Door er een fritz 4040 achter te hangen zou het mogelijk zijn.
Heb e.e.a. gevonden op de Fritzbox site van AVM.
probleem:
Als ik inlog op de 5490 werkt alles (niet/anders) dan voorheen. Mogelijk door updates?
wat werkt er niet / anders:
- voorheen had je links de verschillende menu's en door er op te kliken kwam er een submenu en kon je daar zaken wijzigen.
- heel veel menu's krijg ik geen submenu's meer, kan er ook niets meer wijzigen.
- kijk ik in her overzicht en klik ik daar zaken aan dan kan ik wel enkele zaken wijzigen.
Vraag : hoe kan het dat ik niet meer zaken kan wijzigen ? wil eigenlijk geen reset doen omdat ik de instellingen niet ken van de glasvezel Tweak die heeft het destijds geinstelleerd. Helaas kom ik ook niet meer bij de optie backup. Vreemd is ook dat ik bij de bekabelde extenders (AC) hetzelfde heb. Had de indruk dat hij in meshmode stond maar daar heb ik qua instellingen nooit iets gewijzigd.
Kortom: voor mij alles behalve duidelijk.
Heeft iemand goede adviezen?