Welke SSD voor (oude) LSI 9266-8i met cachecade pro 2.0

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndedecke
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-03 16:59
Hallo,

Ik heb nog een oudere setup met en LSI Megaraid 9266-8i raid controller en de cachecade 2.0 pro licentie ervoor.
Still going strong, maar nu heeft 1 van de SSD's voor de caching het begeven en draait de cachecade in degraded mode (is normaal een RAID-1 van 2 SSD's).

Het zijn Intel S3710 400GB SSD's (INTELSSDSD2BA-40) uit 2015.

Ik zou er nu 2 nieuwe SSD's willen insteken, ongeveer zelfde grootte volstaat (2x 512 eventueel - is ook het maximum dacht ik dat ondersteund wordt), maar de LSI compatibility list is natuurlijk niet meer up-to-date.

Heeft iemand een suggestie wat voor merk/type ik zou kunnen nemen voor deze intels?

Het is voor in een (beperkte) datacenter setup.

Groeten,
Nick

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-05 22:01
Een willekeurige Intel datacenter SSD van 400GB uit Vraag&Aanbod lijkt me een prachtige aanvulling voor je cache set.

while (! ( succeed = try ()));

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndedecke
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-03 16:59
Ik heb vraag&aanbod nog niet zoveel bekeken, maar blijkbaar staan er daar toch een pak intel DC SSD's op.
Heb momenteel nog 2 samsung 870 evo's die ik kan gebruiken, maar dat is zeker geen enterprise stuff.

Vrijdag ga ik langs in het DC en zal ik eens kijken hoeveel er eigenlijk al geschreven is naar de nog werkende intel SSD.

Bedankt voor de tip!