als ik mijn computer op start, nadat die dus uit heeft gestaan, krijg ik mijn beeld in 640x480, terwijl ik um normaal op 800x600 heb staan. Start ik hen dan opnieuw op, gaat het wel goed.....iemand enig idee wat hier het probleem kan zijn ??? De beeldscermdriver misschien ??
Zorgen dat je beeldscherm aanstaat voor dat windows begint te laden.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Zou dit kunnen denk je ???? Ik start wel vaak eerst de comp op en dan zet ik pas de monitor aan.....I'll tryOp zaterdag 25 augustus 2001 18:31 schreef LiquidSilver het volgende:
Zorgen dat je beeldscherm aanstaat voor dat windows begint te laden.
yep dat kan het zeker zijn......Op zaterdag 25 augustus 2001 18:34 schreef Dwid het volgende:
[..]
Zou dit kunnen denk je ???? Ik start wel vaak eerst de comp op en dan zet ik pas de monitor aan.....I'll try
ik MOET de monitor aanzetten voordat windows begint te laden, anders gaat mn 3d kaart op maximaal 60 herz en das niet prettig voor de oogjes
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Is wel op te lossen overigens, start de pc op en laat de monitor uitstaan.
Vervolgens ga ja naar Bureaublad -> Eigenschappen -> Instellingen -> Geavanceerd -> Monitor -> Wijzigen -> en kiest daar voor het type beeldscherm die jij hebt.
Tot slot moet je Plug And Play monitoren automatisch detecteren uitvinken.
Ik denk zelfs dat het uitvinken van deze optie voldoende is om de pc te laten opstarten zonder beeldscherm.
Vervolgens ga ja naar Bureaublad -> Eigenschappen -> Instellingen -> Geavanceerd -> Monitor -> Wijzigen -> en kiest daar voor het type beeldscherm die jij hebt.
Ik denk zelfs dat het uitvinken van deze optie voldoende is om de pc te laten opstarten zonder beeldscherm.
Dit lijkt mij een hele goeie optie !!!Op zaterdag 25 augustus 2001 19:05 schreef Devil_2000 het volgende:
Is wel op te lossen overigens, start de pc op en laat de monitor uitstaan.
Bedankt !!
Pagina: 1