Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:58

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
Mijn vraag
is het met Pinnacle studio standaard versie 25 mogelijk om een andere audiotrack onder een video te zetten

Relevante software en hardware die ik gebruik
zie boven ;)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
versie vergelijk op de site van pinnacle, Google, maar geen duidelijkheid. Er is een standaard, een pro en een ultimate versie, maar weinig duidelijkheid. Helpt ook niet dat ik niet zo bekend ben met de terminologie en dat er een hoop marketing termen tussen lijken te zitten...

Stukje context: oom van me is 86 en zoekt een manier om een video van andere muziek te voorzien. Pinnacle werd aangeraden door senioren web. Ik kan natuurlijk een testversie installeren, maar die geeft meteen de ultimate functie dus dat vergelijkt niet.
Hij wil het spul best aanschaffen, maar dan moet ik wel zeker weten dat het werkt.

Sowieso, ik heb de vraag nou al een paar keer gekregen en ik wil gewoon zorgen dat ie het zelf kan. Hij is wat vergeetachtig, maar Pinnacle lijkt redelijk intuïtief en er zijn goede handleidingen in het NL beschikbaar. Dus da's een pre. Maar dan moet ik wel de juiste versie voor hem kopen :)

Iemand die dit kan testen wellicht? :)

[ Voor 9% gewijzigd door The Eagle op 05-06-2022 22:21 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:58

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Topicstarter
En schop, mijn vraag staat nog steeds. Sta op het punt de standaard versie te bestellen, maar als iemand zekerheid heeft dan graag :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)