Coilwhine in psu

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mc042
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-09 13:13
Mijn vraag
Heb een neiwue corsair rm1000x, de oudere model. Gebruik het samen met een 5900x, 32gb ram en een rtx 3090. Ik heb hem aangesloten, bij normaal gebruik hoor je soms even coilwhine, bij het stress testen ook. Het komt 100% uit de psu en niet de videokaart. Betekent dit dat het een bad psu is? Kwam okk aardig slecht verpakt aan, amazon heeft het gewoon in een zak gestopt ipv een doos met vulling. Kan eventuele stoten of iets iets hiermee te maken hebben?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:38

br00ky

Moderator Harde Waren
Niet over nadenken en garantie claimen. Waarom trouwens die voeding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Coilwhine op zichzelf hoeft geen teken te zijn dat het een slechte voeding is. Maar als je aangeeft dat 'ie slecht verpakt verzonden was, zou je ervoor kunnen kiezen om 'm terug te sturen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mc042
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-09 13:13
Is de voeding niet genoeg ervoor dan? Dacht dat 1000 watt wel lekker goed zou zijn vandaar. En zal het maar terug moeten sturen, helaas een teleurstelling voor de gene die weer extra moet wachten op de pc maarjah. Trouwens het is wel echt hele zachte coilwhine, weet niet of er enig verschil is i.v.m. dit maar dacht ik zeg het even^^

Super bedankt alvast <3

[ Voor 44% gewijzigd door mc042 op 05-06-2022 23:13 . Reden: Verkeerde info gevraagd ]