Toon posts:

wanneer gaat mijn belbundel in?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn Ben vaak simkaart ontvangen, maar nu vraag ik me af wanneer mijn belbundel ingaat. Iemand hier die dat zo weet? Is daar een regel voor? Zoveel dagen na activering?

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Nee is meestal niet zoveel dagen na activatie, er is een vaste datum, en dan gaat op die datum je nieuwe belbundel in. Bij Telfort is dat op de 22ste, en Dutchtone de 24ste. Van Ben weet ik het niet, moet je iemand hebben die Ben heeft.

De allereerste maand krijg je beltegoed over het aantal dagen wat je nog hebt voor die vaste datum. Dus zit je een halve maand voor DE datum dan krijg je maar een halve belbundel. Snappie?

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:53
Op zondag 26 augustus 2001 16:34 schreef Bobbert het volgende:
Nee is meestal niet zoveel dagen na activatie, er is een vaste datum, en dan gaat op die datum je nieuwe belbundel in. Bij Telfort is dat op de 22ste, en Dutchtone de 24ste. Van Ben weet ik het niet, moet je iemand hebben die Ben heeft.

De allereerste maand krijg je beltegoed over het aantal dagen wat je nog hebt voor die vaste datum. Dus zit je een halve maand voor DE datum dan krijg je maar een halve belbundel. Snappie?
Bij mij (Dutchtone) gaat ie op de 6e van de maand in, dus waarschijnlijk heeft het wel wat te maken met de datum waarop je je contract afgesloten hebt...

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op zondag 26 augustus 2001 20:02 schreef Martijn het volgende:

[..]

Bij mij (Dutchtone) gaat ie op de 6e van de maand in, dus waarschijnlijk heeft het wel wat te maken met de datum waarop je je contract afgesloten hebt...
Bij Dutchtone is het de datum dat de gebruiker z'n SIM-kaart activeerd, is bij iedereen anders dus.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
dutchtone kent zes verschillende rekeningcycli.
als je je simkaart aanmeldt, wordt je automatisch in één van deze cycli ingedeeld (je hebt daar zelf geen invloed op en kunt dit ook niet wijzigen).

op je eerste factuur betaal je dan een gedeelte naar rato vanaf datum van aanmelden tot aan het begin van jouw rekeningcyclus en tevens betaal je de abonnementskosten één maand vooruit, dus je eerste volledige cyclus...

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:50
Dutchtone heeft in totaal 5 rekeningcycli, waarvan er twee op de 6e en 27e dag van de maand ingaan. De andere dagen weet ik niet, iemand anders wel een idee?
Pagina: 1