Tweede instagram account verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramDG
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 03-07-2023
Hallo iedereen, we hebben recent een switch gemaakt van Android naar een iPhone en sindsdien is het tweede instagram account, wat hoort bij ons persoonlijk account, niet meer zichtbaar.
Het vreemde is dat de reset link niet werkt want die geeft constant foutmeldingen, ofwel komen de sms/emails voor een wachtwoord reset niet aan.
Kan het zijn dat Instagram een controle uitvoert op je sim kaarten?
Vroeger had ik 2 simkaarten, ene voor het werk en ene voor prive, maar nu is dit maar 1 sim in combinatie met een eSim omdat een iPhone slechts 1 sim slot heeft. Sindsdien zijn de problemen precies begonnen want nog voor we die nieuwe sim hebben laten aanpassen konden we dat 2e account wel nog zien.

Beetje vreemd allemaal maar iemand die dit herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonnieKo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11:13
Heb je al een keer via de desktop / website ingelogd? Werkt het account dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Lijkt me dat de switch van ecosysteem niks te maken kan hebben met het verliezen van een account, maar dat je gewoon bent vergeten in te loggen.

Ben je de inloggegevens vergeten, of kun je met de inloggegevens niet meer inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramDG
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 03-07-2023
RonnieKo schreef op maandag 6 juni 2022 @ 14:21:
Heb je al een keer via de desktop / website ingelogd? Werkt het account dan wel?
Dit is hetzelfde probleem, slechts mijn persoonlijk account zichtbaar, niet het gekoppelde business account.
Oon schreef op maandag 6 juni 2022 @ 14:25:
Lijkt me dat de switch van ecosysteem niks te maken kan hebben met het verliezen van een account, maar dat je gewoon bent vergeten in te loggen.

Ben je de inloggegevens vergeten, of kun je met de inloggegevens niet meer inloggen?
Gegevens zijn niet vergeten.
We proberen via telefoonnummer, mail of sms een reset link te verkrijgen, maar die komt gewoon niet aan. Indien we het mailadres ingeven dan zegt Instagram dat het verstuurd is naar het mailadres, maar er komt niks. Het rare is, dat als we proberen in te loggen met datzelfde mailadres, Instagram zegt dat dat adres niet bij een account hoort... 😩