Terugkoppeling TR

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
Is er ergens terug te vinden wat er gedaan met een ingediende TR?

Ik zou graag als ik sporadisch wel eens een TR doe weten wat er mee gedaan is, zoals “post aangepast”, of “niks mee gedaan, boeit ons niet, maar bedankt voor de melding”.

Die geen uitgebreide verantwoording en ook niet bedoeld om er een discussie over aan te gaan, maar gewoon feitelijk wat er mee gedaan is.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Met 100den TR’s lijkt mij dit bijna een fulltime baan te worden als daar op gerapporteerd gaat worden 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Postaanpassingen of verplaatsing van een topic of post kan je toch gewoon zien? Soms gebeurt er niets of is er sturing die je niet mee hoeft te krijgen, maar voor de rest zijn acties inzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je TR gelezen is wordt het handje groen ipv rood, da's al iets. Verder is het aan de betreffende mod om je een bericht te sturen indien nodig.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
The Eagle schreef op zondag 5 juni 2022 @ 18:33:
Als je TR gelezen is wordt het handje groen geel ipv rood, da's al iets. Verder is het aan de betreffende mod om je een bericht te sturen indien nodig.
FTFY, groen is afgehandeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Af en toe geef ik via DM feedback (‘and, ik doe er niets mee want…’), maar voor alles is het inderdaad te veel “werk”. Ik zou zeggen: vraag expliciet om feedback voor die ene keer dat het zinvol is. Bijv. omdat je twijfelt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

br00ky schreef op zondag 5 juni 2022 @ 18:42:
[...]

FTFY, groen is afgehandeld ;)
Dank voor de info. Al ben ik in al die jaren nog nooit een gele tegengekomen eerlijk gezegd, wist niet eens dat dat bestond :+

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Hmm, misschien is dat een mod-perk (die overigens oranje is bij gelezen, niet geel, dus ik had het ik fout).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Ik kan bevestigen dat ze ook oranje kunnen zijn. Heb dit een aantal keer gezien.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:59

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
@evilution
Voor de meeste TR's is het inderdaad nogal evident wat de uitkomst is. Of er is zichtbaar ingegrepen, of de TR is zonder zichtbare actie gesloten. Wanneer er niet zichtbaar ingegrepen is betekent dat niet dat er niets mee gedaan is. Het komt ook voor dat we de betreffende gebruiker een PM gestuurd hebben maar dat is dan weer niet iets wat we publiekelijk willen communiceren.

Wanneer uit de TR twijfel blijkt of men het had moeten rapporteren of anderszins terugkoppeling gewenst lijkt is het wel gebruikelijk dat een crewlid dan even een berichtje stuurt met toelichting. Dat komt in de praktijk echter niet veel voor, de meeste TR's zijn recht toe recht aan.

Dankbaar voor de TR zijn we altijd, dat helpt ons bij het schoon houden van de discussies. :)

Overigens is dit meer een feature dan een discussie over beleid, dus ik verplaats het topic even naar Mooie features.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1