Recente Pushmessages onder 'Myreact'

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Mijn vraag

Hoe lang blijven 'Recente Pushmessages' de eigenschap 'Recent' houden en blijven ze dus vermeldt én opengeklapt worden onder het tabblad 'Myreact'?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Eeeuh.... Een willekeurige Webbrowser op een willekeurige Laptop? :o

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb al gevonden dat het me irriteert dat de laatste 'Pushmessage' naar me (van @FlipFluitketel op 1-Maart 2022 in deze) telkens volledig uitgevouwen geopend wordt in het Myreact tabblad van het Forum :P

Ik moet er natuurlijk wel eerlijk bij vermelden dat ik in webbrowser(s) altijd aangeef dat ALLE cookies verwijderd moeten worden bij het afsluiten van de browser, dus vandaar m'n vraag hoe ruim de instelling in de Forumsoftware aangaande 'recent' staat voor dit deel (en uiteraard de vervolgvraag: Kan deze termijn niet korter gezet worden, ik vind ruim 3 maanden oude Pushmessages persoonlijk niet écht 'recent' meer.... :*) ).

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Beste antwoord (via Will_M op 09-06-2022 13:19)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:09

crisp

Devver

Pixelated

Will_M schreef op zondag 5 juni 2022 @ 15:02:
Mijn vraag

Hoe lang blijven 'Recente Pushmessages' de eigenschap 'Recent' houden en blijven ze dus vermeldt én opengeklapt worden onder het tabblad 'Myreact'?
Een jaar
[...]

Ik moet er natuurlijk wel eerlijk bij vermelden dat ik in webbrowser(s) altijd aangeef dat ALLE cookies verwijderd moeten worden bij het afsluiten van de browser, dus vandaar m'n vraag hoe ruim de instelling in de Forumsoftware aangaande 'recent' staat voor dit deel (en uiteraard de vervolgvraag: Kan deze termijn niet korter gezet worden, ik vind ruim 3 maanden oude Pushmessages persoonlijk niet écht 'recent' meer.... :*) ).
Je kan de secties in myreact inklappen, en dat wordt onthouden in een cookie.

Intentionally left blank

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat is denk ik niet echt een beleidskwestie, maar meer iets om in Mooie Features te bespreken. Bij deze dus een tikje van LA naar MF :)

Voorheen konden wij die recente pushmessages als crew ook zien op andermans myreact pagina. Sinds toegang tot pushmessages voor crew verplicht achter MFA zit is dat al niet meer het geval, dus kunnen we denk ik ook flexibeler zijn in welke termijn we die berichten daar zichtbaar laten. Maar dat is enkel mijn persoonlijke blik (en een klein stukje achtergrondinfo) :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:08

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik zie hier geen recente pushmessages. Laatste dateert van maart '20, en die zie ik enkel als ik doorklik.

[ Voor 21% gewijzigd door AW_Bos op 07-06-2022 20:53 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
AW_Bos schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 20:52:
Ik zie hier geen recente pushmessages. Laatste dateert van maart '20, en die zie ik enkel als ik doorklik.
Ik kan er wel een screenprint van maken als je wilt maar ik denk dat de personen welke er daadwerkelijk over gaan ook zonder zo'n plaatje wel weten waar het over gaat 8)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Will_M schreef op zondag 5 juni 2022 @ 15:02:
Mijn vraag

Een jaar
[...]

Je kan de secties in myreact inklappen, en dat wordt onthouden in een cookie.

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@crisp Dan is het voor mij in dit geval dus gewoon een gevalletje "Helaasch én jammer voor je (me).... Je klapt dat schermpje maar lekker iedere keer zelf in als je jezelf er aan stoort" :9

Zoals ik al schreef: Ik laat m'n browser altijd alle cookies verwijderen bij afsluiten van de browser, da's m'n eigen keuze en dus is dit ook gewoon 'mijn probleem'

Dank voor het antwoord in ieder geval (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Als je een browser/extensie hebt waar je uitzonderingen kan maken voor bepaalde cookies: het gaat om de cookie genaamd 'klipklapcookie' :)

offtopic:
overigens zie ik inderdaad bijna 280 'open' ingelogde sessies bij je staan :P

[ Voor 25% gewijzigd door crisp op 09-06-2022 13:48 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:46:
Als je een browser/extensie hebt waar je uitzonderingen kan maken voor bepaalde cookies: het gaat om de cookie genaamd 'klipklapcookie' :)

[ot]overigens zie ik inderdaad bijna 280 'open' ingelogde sessies bij je staan :P[/ot]
Hoe dan? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Door wat je zelf al noemde:
Zoals ik al schreef: Ik laat m'n browser altijd alle cookies verwijderen bij afsluiten van de browser, da's m'n eigen keuze en dus is dit ook gewoon 'mijn probleem'
Cookies verwijderen betekent niet dat de sessie aan Tweakers' kant eindigt.

[ Voor 11% gewijzigd door Hahn op 10-06-2022 00:59 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Hahn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 00:59:
[...]

Door wat je zelf al noemde:

[...]
Is dat niet een issue van de gene welke de cookies plaatst? Óf mag ik niet bepalen wat ik op m'n eigen PC met cookies doe..... :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Will_M schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 01:01:
[...]

Is dat niet een issue van de gene welke de cookies plaatst? Óf mag ik niet bepalen wat ik op m'n eigen PC doe met cookies..... :o
Ik zie niemand zeggen dat die 280 open sessies een probleem is? ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Topicstarter
Hahn schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 01:02:
[...]

Ik zie niemand zeggen dat die 280 open sessies een probleem is? ;)
Je zou toch bijna gaan denken dat er ooit ergens cookies geregistreerd worden/blijven vanop een IP wat niet m'n eigen IP is, hé :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wat @Hahn zegt: als je nooit uitlogt blijven je sessies aan onze kant actief totdat ze verlopen (standaard pas na een jaar). An sich geen probleem hoor; het is een observatie waaruit ik altijd kan afleiden dat mensen standaard hun cookies weggooien ;)

Je kan je openstaande sessies zelf ook beëindigen op https://tweakers.net/my.tnet/sessions/ :)

Intentionally left blank

Pagina: 1