Ik heb een hekel aan windows en ik wil eingelijk wel spellen en makkelijk kunnen internetten.
Heeft iemand een alternatief?
Heeft iemand een alternatief?
Yeah well. The Dude abides.
Siditamentis astuentis pactum.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Als je windows al niet fatsoenlijk kunt configgen... ben je echt toe aan een playstation.Op zaterdag 25 augustus 2001 18:11 schreef PhoenX het volgende:
ja man maar ik word ziek van die blauwe schermen
Siditamentis astuentis pactum.
Verwijderd
Verwijderd
Als de fabrikant nog geen WindowsXP drivers heeft moet je niet bij MS aankloppen.Op zaterdag 25 augustus 2001 18:13 schreef PhoenX het volgende:
kan ik wel heb ik wel maar als je bij winXP zit dan diet mijn geluidskaart het niet download je drivers bij nvidia riva 128 voor xp doen ze het nog niet![]()
Jezus man hij draait nu wel goed maar dan opeens is alles naar de klote want dan installeer je een proggrammo please reboot en dan gvd EXPLORER foutOp zaterdag 25 augustus 2001 18:14 schreef RenevdVeen het volgende:
Misschien moet je het eens door iemand laten installeren met gedegen kennis..
Flame, I know. Net zoals dit draadje van de Topicstarter..
Windows XP komt soon uit op legale circuit en daar heb je zekers weten geen BSOD meer op je PC dus misschien is dat iets voor jou in ieder geval het is een idee...Op zaterdag 25 augustus 2001 18:11 schreef PhoenX het volgende:
ja man maar ik word ziek van die blauwe schermen
als je dat zelf gelooftOp zaterdag 25 augustus 2001 18:17 schreef CerielTjuh het volgende:
[..]
Windows XP komt soon uit op legale circuit en daar heb je zekers weten geen BSOD meer op je PC dus misschien is dat iets voor jou in ieder geval het is een idee...
Greets CerielTjuh
If it ain't broken it doesn't have enough features
Zkerz ik had beta 2505 duzz....Op zaterdag 25 augustus 2001 18:17 schreef CerielTjuh het volgende:
[..]
Windows XP komt soon uit op legale circuit en daar heb je zekers weten geen BSOD meer op je PC dus misschien is dat iets voor jou in ieder geval het is een idee...
Greets CerielTjuh
Verwijderd
1. De Riva 128 is je videokaart, niet de geluidskaart.Op zaterdag 25 augustus 2001 18:13 schreef PhoenX het volgende:
kan ik wel heb ik wel maar als je bij winXP zit dan diet mijn geluidskaart het niet download je drivers bij nvidia riva 128 voor xp doen ze het nog niet![]()
Verwijderd
Als je er last van hebt kijk hier dan niet, altijd dat gezeik dat er iets op slot moetOp zaterdag 25 augustus 2001 18:18 schreef Lecram het volgende:
Wat een sukkel zeg.
Kan dit aub op slot?
Verwijderd
Lekker legaal bezig dus..Op zaterdag 25 augustus 2001 18:27 schreef PhoenX het volgende:
ok dat word dus een lan-party we hebben een isdn verbinding.......
Ik kan hem in dit geval geen ongelijk geven.Op zaterdag 25 augustus 2001 18:28 schreef Sire het volgende:
[..]
Als je er last van hebt kijk hier dan niet, altijd dat gezeik dat er iets op slot moet
Verwijderd
Verwijderd
Ja hoorOp zaterdag 25 augustus 2001 18:18 schreef Lecram het volgende:
Kan dit aub op slot?
"altijd dat gezeik over Windows", dat zou je ook kunnen zeggen. Anyways, ik kets dit flametopic dicht...Op zaterdag 25 augustus 2001 18:28 schreef Sire het volgende:
altijd dat gezeik dat er iets op slot moet
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit topic is gesloten.
![]()