Situatie: vroeger een Telenet Digibox en 3 TV’s ( allen aangesloten op één coax, die van de ene tv naar de andere loopt )
Nu: een Telenet TV box met een COAX IN ….. en géén coax out meer
Ik zoek dus een deftig T-stuk voor op de TV box
Wat verduidelijking:
Onze thuis setup ziet er zo uit ( wellicht niet ideaal, maar destijds hadden wij ocharm met moeite 1 TV, en ik heb 3 contactdozen laten plaatsen waar van ik dacht dat ik ze toch niet zou gebruiken ..
De coax komt binnen in de woonkamer, gaat IN de digibox , en een andere kabel gaat van de digibox “Coax out” naar de contactdoos in de woonkamer. En van daar loopt die doorgeluste coax naar
2) De keuken…..wordt weer doorgelust ….
3) Naar mijn bureau
Dus 3 TV s in huis en één coax waar de tv’s als het ware in serie aan hangen.
Ik weet het, ideaal zou zijn dat er van in de garage 3 coax kabels zouden lopen, elk naar een tv.
Maar dat is nu niet. Het is zoals het is.
In het verleden altijd overal goed beeld gehad, zowel analoog als digitaal.
Maar mijn probleem is nu dat de nieuwe TV BOX enkel één Coax IN heeft en geen “out” meer.
Simpele (?) vraag …. Hoe los ik dat op ? Wellicht met een T-stukje of zo, maar kan je mij iets specifiek aanraden , liefst een directe link, zodat ik geen miskoop kan doen.
Er zijn tal van stukjes maar ik heb daar absoluut geen verstand van …
Zou dit bv. goed zijn ?
https://www.kabelshop.nl/...5020545-i7251-t19394.html
Bij voorbaat dank !
Nu: een Telenet TV box met een COAX IN ….. en géén coax out meer
Ik zoek dus een deftig T-stuk voor op de TV box
Wat verduidelijking:
Onze thuis setup ziet er zo uit ( wellicht niet ideaal, maar destijds hadden wij ocharm met moeite 1 TV, en ik heb 3 contactdozen laten plaatsen waar van ik dacht dat ik ze toch niet zou gebruiken ..
De coax komt binnen in de woonkamer, gaat IN de digibox , en een andere kabel gaat van de digibox “Coax out” naar de contactdoos in de woonkamer. En van daar loopt die doorgeluste coax naar
2) De keuken…..wordt weer doorgelust ….
3) Naar mijn bureau
Dus 3 TV s in huis en één coax waar de tv’s als het ware in serie aan hangen.
Ik weet het, ideaal zou zijn dat er van in de garage 3 coax kabels zouden lopen, elk naar een tv.
Maar dat is nu niet. Het is zoals het is.
In het verleden altijd overal goed beeld gehad, zowel analoog als digitaal.
Maar mijn probleem is nu dat de nieuwe TV BOX enkel één Coax IN heeft en geen “out” meer.
Simpele (?) vraag …. Hoe los ik dat op ? Wellicht met een T-stukje of zo, maar kan je mij iets specifiek aanraden , liefst een directe link, zodat ik geen miskoop kan doen.
Er zijn tal van stukjes maar ik heb daar absoluut geen verstand van …
Zou dit bv. goed zijn ?
https://www.kabelshop.nl/...5020545-i7251-t19394.html
Bij voorbaat dank !
[ Voor 5% gewijzigd door FENICE op 05-06-2022 09:59 ]