Ik heb zitten klooien met de IP instellingen van mijn Goodwe omvormer. Ik heb hem een statisch ip adres gegeven. Na een reboot werkte alles zoals het zou moeten. Vervolgens heb ik het statische IP adres gewijzigd, na een reboot kan ik er niet meer bij. Hij komt wel voor in de client device list van mijn router, maar bij IP address staat een horizontaal streepje. Wanneer ik het oude of nieuwe IP adres probeer te pingen krijg ik niks terug.
Ik heb de W/L op de omvormer ge reset (Wireless/Lan?) verder kan ik niets in de instellingen vinden.
Ook het hele systeem spanningsloos gemaakt en de router meerdere keren ge reset.
Nu ik erover nadenk is dit misschien wel een router probleem en geen probleem van de omvormer. Maar weet iemand toevallig hoe ik die omvormer terug krijg op DHCP?
Ik heb de W/L op de omvormer ge reset (Wireless/Lan?) verder kan ik niets in de instellingen vinden.
Ook het hele systeem spanningsloos gemaakt en de router meerdere keren ge reset.
Nu ik erover nadenk is dit misschien wel een router probleem en geen probleem van de omvormer. Maar weet iemand toevallig hoe ik die omvormer terug krijg op DHCP?