Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Tv
Wat is je budget?
Max 1800
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben op zoek naar een goede allround tv waar ik de komende jaren mee vooruit kan. Ik ben in bezit van een PS5 dus zeker belangrijk dat dit optimaal werkt. Daarnaast zal ik vooral de tv gebruiken om te streamen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al jaren een Samsung tv en dit bevalt mij eigenlijk ook prima. Mijn randapparatuur is ook allemaal Samsung dus eigenlijk wel vanzelfsprekend om weer voor een Samsung te gaan. Na een beetje browsen ben ik het volgende model tegen gekomen.
https://www.coolblue.nl/p...ung-neo-qled-65qn92a.html
Maar sta zeker open voor andere suggesties als men hiermee betere ervaringen hebben.
Welke vragen heb je hier nog over?
Iemand toevallig ook ervaring welke muurbeugels ideaal zijn? ik wil graag dat deze zowel draaibaar als kantelbaar is.
Ik zoek een?
Tv
Wat is je budget?
Max 1800
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben op zoek naar een goede allround tv waar ik de komende jaren mee vooruit kan. Ik ben in bezit van een PS5 dus zeker belangrijk dat dit optimaal werkt. Daarnaast zal ik vooral de tv gebruiken om te streamen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al jaren een Samsung tv en dit bevalt mij eigenlijk ook prima. Mijn randapparatuur is ook allemaal Samsung dus eigenlijk wel vanzelfsprekend om weer voor een Samsung te gaan. Na een beetje browsen ben ik het volgende model tegen gekomen.
https://www.coolblue.nl/p...ung-neo-qled-65qn92a.html
Maar sta zeker open voor andere suggesties als men hiermee betere ervaringen hebben.
Welke vragen heb je hier nog over?
Iemand toevallig ook ervaring welke muurbeugels ideaal zijn? ik wil graag dat deze zowel draaibaar als kantelbaar is.
[ Voor 3% gewijzigd door Ocelot89 op 04-06-2022 09:50 ]