Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocelot89
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 26-02-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Tv

Wat is je budget?
Max 1800

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik ben op zoek naar een goede allround tv waar ik de komende jaren mee vooruit kan. Ik ben in bezit van een PS5 dus zeker belangrijk dat dit optimaal werkt. Daarnaast zal ik vooral de tv gebruiken om te streamen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al jaren een Samsung tv en dit bevalt mij eigenlijk ook prima. Mijn randapparatuur is ook allemaal Samsung dus eigenlijk wel vanzelfsprekend om weer voor een Samsung te gaan. Na een beetje browsen ben ik het volgende model tegen gekomen.
https://www.coolblue.nl/p...ung-neo-qled-65qn92a.html

Maar sta zeker open voor andere suggesties als men hiermee betere ervaringen hebben.

Welke vragen heb je hier nog over?
Iemand toevallig ook ervaring welke muurbeugels ideaal zijn? ik wil graag dat deze zowel draaibaar als kantelbaar is.

[ Voor 3% gewijzigd door Ocelot89 op 04-06-2022 09:50 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:43

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Behalve voor de uitstraling dat overal hetzelfde logo op staat, is het juist totaal niet vanzelfsprekend om weer voor Samsung te gaan.

Het enige dat mogelijk beter werkt als je alles van hetzelfde merk kiest, is CEC. Dat gebruik je om meerdere apparaten met dezelfde afstandsbediening te bedienen. Maar niet iedereen heeft behoefte aan deze functie.

Voor de rest kies je doorgaans AV-apparatuur op basis van hun aansluitingen, mogelijkheden en (beeld)kwaliteit, icm met de prijs. Ongeacht het merk dat erop staat.

Het werkt namelijk niet beter of anders, als het juist wel of totaal niet van hetzelfde merk is.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocelot89
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 26-02-2023
Ik doel meer op het feit dat ik altijd Samsungs tv heb gehad en altijd tevreden was qua beeldkwaliteit en eventuele mogelijkheden die mee komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:04

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Eén van de belangrijkste overwegingen van het moment is OLED of LCD. Als je wederom een LCD-televisie wilt, dan is de QN92A één van de beste televisies die je kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:00
Ik heb altijd een oneforall SV6650 gebruikt. Kan tot 84" en is draaibaar, kantelbaar en van de muur te trekken (tot 45cm) en kan 30kg tillen. Zit een waterpas in verwerkt, wel zo handig met ophangen. Kan niet heel strak tegen de muur (minimaal 3,5cm), maar dat is inherent aan dergelijke beugels.

Ik gebruik die niet meer, dus je mag me eventueel een DM doen als je voor een klein prijsje een degelijke muurbeugel wilt.

Vogels heeft natuurlijk ook prima spul. Voor jouw wensen zijn die dingen bij Vogels vaak wel € 200+ voor 65"+

[ Voor 11% gewijzigd door Hulleman op 07-06-2022 12:16 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |