Onze glazenwasser gaf aan dat er redelijk wat mos op onze dakpannen zat, en dat hij dat met een hogedrukreiniger schoon kon maken. Het zou twee dagen werk zijn. De prijs was zeer concurrerend (Pool die werk zocht) en de pannen konden inderdaad een goede reiniging gebruiken, dus akkoord gegeven.
Resultaat:
:strip_exif()/f/image/SdtlPzqrjWaPoivTpbSM3hk6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eLojxHXM5X69nq8gSHX9JxgG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cySwoIIiG3Ln9jXs7K7Xp3F2.jpg?f=fotoalbum_large)
Toen we dit eenmaal opmerkte direct aangegeven dat hij lekkages veroorzaakt en water onder de pannen spuit. Hij snapte het en spuit alleen nog maar van boven naar beneden. Achteraf gezien had ik direct de stekker eruit moeten trekken...
De dag erna:
:strip_exif()/f/image/yLZC5vlmucGC8eqmJJbWo9DH.jpg?f=fotoalbum_large)
In de badkamer dakkapel liep water langs het spotje naar beneden. Ik weet niet hoe die dat voor elkaar heeft gekregen. Ik heb er maar even een handdoek in gepropt.
Verder:
:strip_exif()/f/image/lCp3fGY1tfYbtx2kkOE1AvAq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aSd979sTOZI24E4YtDaLW0tZ.jpg?f=fotoalbum_large)
De vloerbedekking op zolder was gewoon nat.
Toen we dit zagen heb ik gezegd dat hij niet meer terug hoefde te komen en dat ik eerst ga kijken wat de schade is. Dat is waar we nu staan.
We hebben geen rechtsbijstand, maar al zouden we dat hebben zal er weinig te halen zijn. De schade door hem laten repareren heb ik ook geen vertrouwen in. Hoe nu verder?
Ik hoop dat de uiteindelijke schade meevalt als alles goed droogt. De houten delen zullen van 1 keer nat worden niet meteen kapot gaan gok ik zo. Alleen die zwarte plek (2e foto) is een dingetje. Is dat overschilderbaar of moet die gipsplaat vervangen worden?
Resultaat:
:strip_exif()/f/image/SdtlPzqrjWaPoivTpbSM3hk6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eLojxHXM5X69nq8gSHX9JxgG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cySwoIIiG3Ln9jXs7K7Xp3F2.jpg?f=fotoalbum_large)
Toen we dit eenmaal opmerkte direct aangegeven dat hij lekkages veroorzaakt en water onder de pannen spuit. Hij snapte het en spuit alleen nog maar van boven naar beneden. Achteraf gezien had ik direct de stekker eruit moeten trekken...
De dag erna:
:strip_exif()/f/image/yLZC5vlmucGC8eqmJJbWo9DH.jpg?f=fotoalbum_large)
In de badkamer dakkapel liep water langs het spotje naar beneden. Ik weet niet hoe die dat voor elkaar heeft gekregen. Ik heb er maar even een handdoek in gepropt.
Verder:
:strip_exif()/f/image/lCp3fGY1tfYbtx2kkOE1AvAq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aSd979sTOZI24E4YtDaLW0tZ.jpg?f=fotoalbum_large)
De vloerbedekking op zolder was gewoon nat.
Toen we dit zagen heb ik gezegd dat hij niet meer terug hoefde te komen en dat ik eerst ga kijken wat de schade is. Dat is waar we nu staan.
We hebben geen rechtsbijstand, maar al zouden we dat hebben zal er weinig te halen zijn. De schade door hem laten repareren heb ik ook geen vertrouwen in. Hoe nu verder?
Ik hoop dat de uiteindelijke schade meevalt als alles goed droogt. De houten delen zullen van 1 keer nat worden niet meteen kapot gaan gok ik zo. Alleen die zwarte plek (2e foto) is een dingetje. Is dat overschilderbaar of moet die gipsplaat vervangen worden?