Als ik de nintendo switch op de tv aansluit geeft hij geen signaal. De naam 'hdmi 1' wordt wel gewijzigd naar nintendo switch, maar het beeld blijft zwart. Dit op 2 tv's geprobeerd, met andere hdmi kabels, tv's opnieuw ingesteld, maar nog steeds geen signaal. Vanavond een switch van een vriendin in mijn dock gedaan en aangesloten op de tv en die deed het meteen. Het ligt dus wel aan mijn systeem. In de hand spelen werkt perfect. Zou er intern iets stuk zijn? Iemand enig idee of het op te lossen is?
Vraag
Alle reacties
Waarschijnlijk de P13USB chip in de switch zelf dan, of een slechte USB-C poort.
Is het een originele of 3rd part dock?
Is het een originele of 3rd part dock?
De RGB range van je Switch is niet toevallig ingesteld op "Volledig"?
Bij mij dus wel omdat ik mijn Switch vrijwel exclusief met mijn monitor gebruik, maar om 1 of een andere reden krijg ik dan geen beeld bij de TV van mijn ouders (ik moet het dan op "Automatisch" of "Beperkt" instellen)
Dit kun je wijzigen onder Instellingen>Tv-weergave>RGB-bereik.
Misschien dat dit dan helpt?
ik heb de mijne op volledig omdat automatisch nog steeds beperkte kleuren toont op mijn monitor, terwijl op volledig dit wel naar behoren werkt
Bij mij dus wel omdat ik mijn Switch vrijwel exclusief met mijn monitor gebruik, maar om 1 of een andere reden krijg ik dan geen beeld bij de TV van mijn ouders (ik moet het dan op "Automatisch" of "Beperkt" instellen)
Dit kun je wijzigen onder Instellingen>Tv-weergave>RGB-bereik.
Misschien dat dit dan helpt?
ik heb de mijne op volledig omdat automatisch nog steeds beperkte kleuren toont op mijn monitor, terwijl op volledig dit wel naar behoren werkt
[ Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 03-06-2022 23:58 ]