Prijs vervangen Wiellagerset VW Polo GT

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kiae
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-07-2024
Goedendag,

Mijn vriend heeft zojuist zijn auto opgehaald van de garage en we zijn nogal geschrokken van de prijs die hij moest betalen. Voor het vervangen van de wiellagerset moest hij 240 euro betalen, terwijl er alleen een kogellager vervangen moest worden. De garage zei dat ze dat niet apart kunnen doen en daarom de hele wiellagerset vervangen moest worden.

Het gaat om een SKF Wiellagerset voor een VW Polo GT voor 240 euro. Is dit een normale prijs?

alvast bedankt voor jullie reacties.

Alle reacties

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:45

NoFearCreations

3DPrint the world!

€80/90 voor een wiellager set, en 2 uurtjes werk a €70 per uur, kan dat best kloppen.

---RAWE CEEK!!!---

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik vind het niet zo heel raar. Die lagers zitten geperst vziw. De hele wielophanging moet gedemonteerd worden om de oude lagers eruit te drukken met een hydraulische pers, en de nieuwe er weer in te persen. Is een monteur wel even mee zoet, en uren zijn duur. Staat op de factuur gespecificeerd wat de onderdelen kosten, en wat de montage kost?

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:14
Als een garage rekening van 240 euro al een schrikreaktie oplevert zal je nog wel vaker schrikken... Autorijden kan duur zijn.

• kiae
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-07-2024
bedankt voor jullie reacties. Wij zijn gewend aan de prijzen in Italië, dus dat is inderdaad soms even schrikken hier haha..

• Keezx
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 28-01-2023
Lijkt mij ook een vrij normale prijs, minimaal een uur of 2 werk, en dan zijn ze zeker niet traag.
Pagina: 1