Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Monitor om mee te gamen (Path of Exile, Rocket League).
Ik verwacht in PoE geen 144Hz te halen, maar dat is niet zo'n probleem. Verwacht het in Rocket League wel te behalen, vandaar dat ik een 144Hz scherm wil.
Ik heb verder gefilterd op 27 inch, IPS, <7,5 kg, Freesync, 144Hz, QHD (2560x1440)
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
maximaal 500 euro inclusief bevestigings arm
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Niet per se, al heb ik wel een ViewSonic in het lijstje staan, dat is voor mij een onbekend merk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
AMD r5 3600
16gb ram (3200 mt/s)
RX 480 8G
huidig scherm (wordt 2e scherm) : pricewatch: BenQ GW2470H Zwart
Wat heb ik zelf gevonden?
Ik neig zelf het meest naar de LG UltraGear 27GN850-B zwart.
Ik zoek nu wat meningen/ervaringen over bovenstaand lijstje. Misschien zijn er nog betere opties?
Heeft iemand ervaring met deze bevestigings arm? Het is een van de goedkopere die ik kon vinden, maar de specs zijn toereikend.
Mijn videokaart zal later dit jaar vervangen worden, maar eerst is het scherm aan de beurt.
ik hoor graag van jullie
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Monitor om mee te gamen (Path of Exile, Rocket League).
Ik verwacht in PoE geen 144Hz te halen, maar dat is niet zo'n probleem. Verwacht het in Rocket League wel te behalen, vandaar dat ik een 144Hz scherm wil.
Ik heb verder gefilterd op 27 inch, IPS, <7,5 kg, Freesync, 144Hz, QHD (2560x1440)
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
maximaal 500 euro inclusief bevestigings arm
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Niet per se, al heb ik wel een ViewSonic in het lijstje staan, dat is voor mij een onbekend merk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
AMD r5 3600
16gb ram (3200 mt/s)
RX 480 8G
huidig scherm (wordt 2e scherm) : pricewatch: BenQ GW2470H Zwart
Wat heb ik zelf gevonden?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Monitoren | Acer Nitro VG271UP Zwart | € 338,80 | € 338,80 |
| 1 | Monitoren | Gigabyte G27Q Zwart | € 289,- | € 289,- |
| 1 | Monitoren | Lenovo G27q-20 Zwart | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Monitoren | LG UltraGear 27GN850-B Zwart | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Monitoren | LG UltraGear 27GP850-B Zwart | € 322,- | € 322,- |
| 1 | Monitoren | ViewSonic VX2705-2KP-MHD Zwart | € 347,10 | € 347,10 |
| 1 | Muurbeugels | Arctic Z2 Basic - dual monitor arm | € 34,79 | € 34,79 |
| Totaal | € 1.929,69 | |||
Ik neig zelf het meest naar de LG UltraGear 27GN850-B zwart.
Ik zoek nu wat meningen/ervaringen over bovenstaand lijstje. Misschien zijn er nog betere opties?
Heeft iemand ervaring met deze bevestigings arm? Het is een van de goedkopere die ik kon vinden, maar de specs zijn toereikend.
Mijn videokaart zal later dit jaar vervangen worden, maar eerst is het scherm aan de beurt.
ik hoor graag van jullie
i5-6400, r9 280x, 8g ram, BenQ GW2470H, NZXT S340 Black | i5-4570, XFX 7970, 8g ram, Acer X223W, FD Core1000