Conclusie in Samsung Galaxy Tab S8-serie Review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:04

P_Tingen

omdat het KAN

Topicstarter
reviews: Samsung Galaxy Tab S8-serie - Groot, groter, grootst
@Donny K.
De krachtige Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1-processor laat alle apps en games snel uitvoeren en de tablets voelen dankzij de 120Hz-verversingssnelheid ontzettend vloeiend en snel aan. Nu is dat niet zo moeilijk, omdat er in deze categorie amper concurrentie is
Dat is wel een hele strakke conclusie; dus omdat er amper concurrentie is, voelt de tablet heel vloeiend en snel aan?

[ Voor 19% gewijzigd door P_Tingen op 03-06-2022 10:50 ]

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donny K.
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-05 23:18
De tablet voelt sowieso vloeiend en strak aan, er is alleen niet veel vergelijkingsmateriaal, dus is het moeilijk te zeggen of de apparaten vloeiender aanvoelen dan andere in deze categorie. Hoe je het ook wendt of keert. De tablets voelen ontzettend vloeiend en snel aan ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:04

P_Tingen

omdat het KAN

Topicstarter
Het ging me meer om de taalkundige kant; de tablet voelt vloeiend aan OMDAT er weinig concurrentie is? Dat vind ik een gekke manier van redeneren.

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:50
P_Tingen schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 11:02:
Het ging me meer om de taalkundige kant; de tablet voelt vloeiend aan OMDAT er weinig concurrentie is? Dat vind ik een gekke manier van redeneren.
Daar ben ik het mee eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Donny K. schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 15:00:
De tablet voelt sowieso vloeiend en strak aan, er is alleen niet veel vergelijkingsmateriaal, dus is het moeilijk te zeggen of de apparaten vloeiender aanvoelen dan andere in deze categorie. Hoe je het ook wendt of keert. De tablets voelen ontzettend vloeiend en snel aan ;)
Naast dat 'vloeiend en snel aanvoelen' iets heel erg subjectief is, daar zou je best over kunnen wenden en keren, blijft die laatste zin een vreemde conclusie op deze manier, zoals P_Tingen ook al benoemt.

Heel de alinea iets meer omvormen naar het feit dat het (volgens jou) sneller aanvoelt dan de concurrentie, zou het misschien sowieso wel een betere conclusie maken (minder subjectief). En dan klopt de zin over 'amper concurrentie' ook nog eens beter :)

Iets in de lijn van:
"De combinatie van de processor samen met de 120Hz-verversingssnelheids laat deze tablet vloeiender en sneller aanvoelen dan de meeste Android-tablets. Nu is dat niet zo moeilijk, omdat er in deze prijsklasse amper concurrentie is."

[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 04-06-2022 12:25 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 21:52
Aansluitend aan de conclusie, kunnen de minpunten ook beter als je het mij vraagt.

"Geen koptelefoonaansluiting" is namelijk simpelweg onwaar. Er zit geen 3.5 mm aansluiting op, ja, dat klopt. Maar je kunt een USB-C koptelefoon gewoon fysiek aansluiten, en een draadloze aansluiting via Bluetooth is uiteraard ook gewoon mogelijk.

En ontbreken van een lader, tsja. Nog even en het mag niet eens meer binnen de EU om deze gekoppeld te verkopen. Dan zijn we eindelijk definitief verlost van dit loze nadelige punt. Had net zo goed er bij kunnen zetten als minpunt dat het duur is, en de S8 ultra in het bijzonder, groot is. Het zijn open deuren.

Maar wat zijn nu echt de nadelige punten aan deze apparaten? De conclusie en de minpunten komen over als weinig kritisch hierin.
Pagina: 1