Ik zoek een?
Budgetvriendelijke televisie - Hoofdgebruik: PS5, casual (niet competitief) op 2 - 2,5 meter.
Wat is je budget?
Eigenlijk maar 400 euro. 500 kan, maar hou het liever op 400 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil hem de komende x jaren gewoon gebruiken om op te kunnen gamen in kleine ruimtes, op mijn PS5. Ik ben een casual gamer, die gewoon wil genieten van de mooie visuals geen competitieve gamer.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nog nooit een TV gekocht dus geen ervaring met gelijk welk merk. Ik ben student en woon nog thuis in bij mijn ouders.
EDIT: Ik ben van de het idee dat ik een 50" scherm wil afgestapt en zou nu voor een 43 inch scherm gaan. Mijn oog viel op dit scherm:
-Salora 43QLEDTV
Dit model heeft immers alles wat ik denk op zoek naar te zijn:
-> +- 43 inch schermdiagonaal
-> > 4K
-> > 60 HZ
-> < 20 ms lag input
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat denken jullie?
Budgetvriendelijke televisie - Hoofdgebruik: PS5, casual (niet competitief) op 2 - 2,5 meter.
Wat is je budget?
Eigenlijk maar 400 euro. 500 kan, maar hou het liever op 400 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil hem de komende x jaren gewoon gebruiken om op te kunnen gamen in kleine ruimtes, op mijn PS5. Ik ben een casual gamer, die gewoon wil genieten van de mooie visuals geen competitieve gamer.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nog nooit een TV gekocht dus geen ervaring met gelijk welk merk. Ik ben student en woon nog thuis in bij mijn ouders.
EDIT: Ik ben van de het idee dat ik een 50" scherm wil afgestapt en zou nu voor een 43 inch scherm gaan. Mijn oog viel op dit scherm:
-Salora 43QLEDTV
Dit model heeft immers alles wat ik denk op zoek naar te zijn:
-> +- 43 inch schermdiagonaal
-> > 4K
-> > 60 HZ
-> < 20 ms lag input
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat denken jullie?
[ Voor 29% gewijzigd door Winterkind op 02-06-2022 20:44 ]